  • Data: 2021-01-23 05:18:37
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, że kulson wierzy, że np. powinien mówić jak mu szef nakazał i że
    > może coś w tym jest. W końcu to nie jest nie do wyobrażenie, że ktoś ten
    > ebany pomnik zechce uszkodzić. To jest nawet bardzo prawdopodobne.

    Jaki pomnik? ;)

    I co - wymyślił, że chce go uszkodzić bałwanem. Sorry, ale to już osiąga
    taki poziom absurdu, że ciężko tą dyskusję traktować dalej poważnie.
    Kulson wie, że leci w chuja i niekt nikomu przy zdrowych zmysłach nie
    wmówi, że jest inaczej. To mogą nie być demony inteligencji, ale jednak
    maturę muszą mieć.

    BTW - "autorem pomnika" jest papcio chmiel. Ktoś na pręgu zażartował,
    czy będą z okazji jego śmierci składanane przed "pomnikiem" kwiaty.
    Myślę, że to doskonale ilustruje tą sytuację a chmielewski, gdyby to
    widział byłby szczerze ubawiony. Przynajmiej przez chwilę, bo potem
    pewnie doszedłby do smutnych konkuzji.

    --
    Shrek