  • Data: 2021-01-23 05:41:42
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na złamanie spiralne nic nie poradzę, ale utrata pracy w wyuczonym
    > zawodzie ze wszystkimi tego konsekwencjami z całą resztą potencjalnych
    > finansowych konsekwencji jest dość porównywalna. Nie bawmy się w
    > demagogię.

    No widzisz, a jednak ludzie prostestują przeciw bezprawiu i ich szanuję,
    a dla kulsona co ich gnoi i policji jako takiej, żadnego szacunku już
    nie mam.

    > Obawiam się, ż to nie jest zeszmacenie a norma. Przynajmniej dla wielu.
    > Jak inaczej wyjaśnić to nieustające poparcie dla wiadomej frakcji?

    W większości to zwykla korupcja polityczna. Ale rzeczywiści jakaś tam
    część ma narąbane pod deklami i chętnie by stanęła na miejscu tego
    policjanta. Ale też bez przesady - to jakiś tam procent.

    > Pewnie coś w tym jest, ale może to tylko taka maniera, a jak się czują
    > na bardziej bezpiecznym gruncie to może są bardziej zwyczajni? Ponownie,
    > nie mam jak oceniać, a na wystąpienie publiczne patrzę z dystansem.

    Nie - z częścią znam się dobrze - wódki nie piłem, ale gadamy sobie po
    luzacku łącznie z tematami "firmowymi" i politycznymi. Oni na prawdę
    mają wyryte, żeby nie myśleć za wiele a wykonywać po prostu rozkazy, bo
    jak się za dużo myśli to głowa boli.

    > Sam chciałem być strażakiem a nawet Gierkiem. Myślę, że wyrośnie.

    Sie wie;)

    --
    Shrek