  • Data: 2021-01-23 09:33:33
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi o to, że z takich deklaracji nic konkretnego nie wynika.

    Niestety wynika. W polsce mieliśmy już polityczne czystki w
    administracji publicznej (nie mówię o standardowej zmianie dyrektorów i
    powiedzmy naczelników działów i poupychaniu swoich), szykanowanie
    sędziów i prokuratorów, seryjne umarzanie postępowań niewygodnych
    partii, fizyczne ataki na przeciwników politycznych, aresztowania
    polityczne w końcu zabójstwo adamowicza - a no i powołanie straży
    narodowej przez naczelnika państwa. I nie brakuje ludzi którzy twierdzą
    "i bardzo kurwa dobrze". Dodatkowo styuacja jest rozwojowa i za każdym
    razem od jakiś pięciu lat aktualny jest obrazek "do tego się nie posuną
    > tutaj są > tam kurwa poszli". Więc nie podzielam twojego optymizmu. W
    ciągu jakiś 5 lat dokonano totalnej destrukcji systemu prawa, która w
    konsekwencji daje bezkarność zarówno instytucjonalnej jak i oddolnej
    agresji (również fizycznej) na przeciwników politycznych. Pogląd, że
    mimo iż bezkarnie można to nic takiego nie nastąpi jest niestety dość
    naiwny. Drugim problemem jest to że odpowiedź będzie proporcjonalna -
    sprzątanie po pisie z konieczności odbywać się będzie na pisich
    zasadach. To jest trwałe rozpierdolenie systemu państwowego demokracji i
    praworządności w kraju.

    > Jak ktoś
    > twierdzi, że nie można stać obojętnie i należy dać opór każdemu wrażemu
    > bałwankowemu kulsonowi to już w trakcie tej dyskusji powinnismy mieć co
    > najmniej kilka zawiadomień o możliwość popełnienie przestępstwa.

    Problem w tym, że składanie takich zawiadomień jest bezcelowe. Juz
    lepiej nagrać kulsona i wrzucić na jutuba.

    > Nie wątpie, że może się stać jak piszesz, ale darcie się za chabety i
    > dyskursy ze stójkowymi nie wydaje mi się mogą coś tu pomóc, a do tego
    > mam wrażenie jestem tu przekonywany.

    Przypomnę do czego się odnosiłem:

    "
    > Wiesz, ludzie przed II wojną światową tez twierdzili, ze nie warto się
    > kopać z koniem. Oj tak, opaska, a co mi się stanie jak będą ją nosić...
    > A potem już nie było czego bronić. Jeśli pozwalasz na bezprawie w jednym
    > miejscu, to pojawi się ono z dużo większą siłą.

    To też jest tylko taka figura retoryczna bez przełożenia praktycznego i
    można to bardzo łatwo wykazać. Mam?"

    Miałeś łatwo wykazać, że figura retoryczna i odpuszczanie
    funkcjonariuszom państwa bezprawnego szykanowania grup obywateli nie
    będzie w praktyce prowadzić do powtórzenia tego bezprawia z wyższą siła.
    Ty twierdzisz że to praktycznie nie możliwe, ja mówię, że jesteśmy tego
    świadkiem - od kilku lat z każdym rokiem to bezprawie i bezczelność
    władzy systematycznie rosnie.

    --
    Shrek