  • Data: 2021-01-23 12:22:05
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > I pójście na konfrontacje z krawężnikiem i trafienie do aresztu uzdrowi
    > sytuację?

    A potulne wykonywanie absurdalnych poleceń uzdrowi?

    > Przecież sam napisałem, że należy nagrywac i rozpowszechniać. Natomiast
    > stawianie tego bałwana wbrew kulsonowi

    Jak wbrew kulsonowi? Skąd taki pomysł, że to wbrew kulsonowi?
    Kuslon poczuł się osobiście dotknięty bałwankiem? To powinien zgłosić
    się do psychiatry, a nie pilnować porządku na ulicy.
    Jakby obywatel potulnie posłuchał kulsona, to jedyne co byłoby do
    opublikowania to to, że obywatel potulnie wykonuje polecenia kulsona. O
    to chodzi w tym nagrywaniu i niekopaniu się z koniem? Czemu miałoby
    służyć takie nagranie potulnego obywatela czapkującego przed panem władzą?

    To co piszesz, to odwrócenie pojęć. To kulson wbrew prawu przypierdolił
    się do obywatela o bałwanka, a nie odwrotnie, że to obywatel postawił
    bałwanka wbrew kulsonowi.

    > w imię obrony prawa jest MZ bez
    > większego sensu

    Drogą formalną, to sobie możesz bronić prawa w państwie prawa.
    W takim państwie, w którym prawo nie działa, jest właśnie bez większego
    sensu. Do kogo chcesz pisać skargę na kulsona, który bezmyślnie wykonuje
    niezgodne z prawem rozkazy? Do jego przełożonego, który mu taki rozkaz
    wydał? Do prokuratora, którego trzy dni później wyślą w delegację 300 km
    dalej, bo zechciał się sprawą zainteresować?

    > i jeśli się do tego nawołuje to powinno się też w imię
    > wyższych idei składać zawiadomienia, aby pokazać również drogą formalną,
    > że problem istnieje.

    Nadal nie rozumiesz, że obywatele już się zorientowali, że droga
    formalna przestała działać i nie ma większego sensu. Bo chyba nie
    sądzisz, że ludzie nie pisali skarg, zaczynając od skarg na to co
    pislamscy fundamentaliści odjebali z publiczną TV (skargi drogą formalną
    coś zmieniły?), a skończywszy na skargach o bierność wymiaru
    sprawiedliwości w pociąganiu do odpowiedzialności hierarchów kościelnych
    kryjących pedofilów. Pomogły? Coś się zmieniło?
    Droga formalna działa w państwie prawa.
    Oni mają wyjebane na drogę formalną. W najlepszym przypadku skargę
    zignorują albo zamiotą, a w najgorszym zgnoją obywatela, który skargę
    wysłał. To już lepiej postawić się kulsonowi i sprawę nagłośnić, skoro i
    tak obywatel mam mieć przejebane. A jak się obywatel nie postawi i
    potulnie stuli uszy, to za kilka chwil będzie miał przejebane jeszcze
    bardziej. Są na to dowody w podręcznikach historii.

    Powinieneś być wdzięczny losowi, że istnieją jeszcze ludzie, którzy mają
    odwagę postawić się bezmyślnemu kulsonowi na ulicy.

    Pozdrawiam
    Piotr