  • Data: 2021-01-23 10:50:59
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, miałem wykazać, że to figura retoryczna za którą nie idą konkretne
    > czyny - przeczytałem tu, ze żadna różnica, czy bałwan czy masowy protest
    > z pałowaniem uczestniczek, więc rozumiem trzeba doprowadzić do sytuacji
    > gdy krawężnik spałuje nas za bałwana, bo przecież nie wolno odpuszczać.

    Widocznie źle cię zrozumaiłem - przedpisca pisze, że odpuszczanie
    łamania prawa przez władzę doprowadza metodą gotowanej żaby do bardzo
    złych rzeczy i podaje przykład (skądinąd trochę przerysowany - ale z
    głownie z takiego powodu, że by nas wcześniej z UE wypierdolili, a wtedy
    pisiry musiałby na białoruś uciekać). A z twojej odpowiedzi wynika, że
    po prostu żydzi źle podeszli do sprawy - co prawda dobrze, że się z
    niemcami nie kopali bo i po co, ale trzeba było pisma do prokuratury
    pisać! Więc nie - napisałeś nie na temat.

    Skoro już ktoś wujka adolfa wywołał i kwestię żydowską, to co sądzisz o
    postawie granatowych policjantów? Oni stali w podobnej sytuacji co nasze
    kulsony - działały na podstawie "prawa" ogłoszonego na obwiszczeniach
    (tweetera nie było), też mieli wątpliwie moralną fuchę, też nie wszyscy
    od początku się na to pisali, też w sumie wykonywali rozkazy i też w
    sumie niczego złego nie robili - tylko żydów w wagony ładowali, a potem
    to już żyd się przed innymi tłumaczył. No i jakby odmówili to zjebka.
    Może to też spoko goście byli i jakbyś 0,7 z takim zrobił to by się
    okazało, ze w sumie fajny gość i nie ma się co czepiać, bo on tylko
    służbowo jest szmatą?

    --
    Shrek