  • Data: 2021-01-12 16:15:13
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2021 o 13:36, J.F. pisze:

    > Nie zapominaj, ze "policji panstwowej" to oni tez nie maja, a
    > policjant jest pracownik lokalnego samorzadu - np NYPD. Tzn maja FBI,
    > ATF, SS, USPS, tudziez rozne policje stanowe (Texas Ranger) ..

    Toteż właśnie dlatego zaznaczyłem, że tam może być różnie. Natomiast w
    większości znanych mi państw za burdel w przepisach odpowiada państwo, a
    nie poszczególni urzędnicy. Głównie z tego powodu, że urzędnik ma
    realizować prawo, a nie go stanowić.

    > Albo nie bedzie :-) Albo minie pare lat - nastepca Ziobry kasacje
    > zlozy i policjant zaplaci za wykonywanie rozkazow :-P

    W tym kraju niewiele mnie już zdziwi, tym nie mniej nic na to poradzić
    się nie da. Milicja,m czy WOP też były legalnymi organami państwa, a
    nagle ktoś je za organizacje przestępcze uznał i zaczął represjonować
    funkcjonariuszy.

    > Albo ich postawimy na pomnikach :-P

    Cóż. Może i tak być.

    --