  • 1. Data: 2004-02-17 15:43:43
    Temat: JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK O UPADŁOŚĆ?
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Witam!!
    Jeśli np. mój kontrahent zwleka mi z zapłaceniem za usługę już piąty
    miesiąc, obiecuje, że zapłaci ale skąd inąd wiem, że nie płaci również swoim
    pracownikom. Wszelkie próby polubownego rozwiązania sprawy konczą się
    jednym - obiecanką i stwierdzeniem "poczekaj pan jeszcze tydzień góra dwa,
    bo teraz i tak choćbym chciał, to nie zapłacę, bo nie mam z czego"
    Jeśli nie ma rzeczywiście, to kasy z niego nie wydobędę na siłe,
    ostyrzegałem go, że złożę wniosek o upadłość ale na to ma argument - "wtedy
    to już na pewno nie zapłacę".

    Jednak zdecydowałem, zapłaci czy nie, niech nie naciąga innych, w tym
    pracowników, bo dług mu większy urośnie, a póki co wiem, ze kasę ma, tylko
    nie on a jego rodzinka.

    co powinienem złożyć, co załączyć i ile to kosztuje??

  • 2. Data: 2004-02-18 16:46:42
    Temat: Re: JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK O UPADŁOŚĆ?
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > pracownikom. Wszelkie próby polubownego rozwiązania sprawy konczą się
    > jednym - obiecanką i stwierdzeniem "poczekaj pan jeszcze tydzień góra dwa,
    > bo teraz i tak choćbym chciał, to nie zapłacę, bo nie mam z czego"

    A nie lepiej moze tak zaczac od uzyskania nakazu zaplaty w postepowaniu
    upominawczym lub nakazowym, a nie tak z grubej rury: upadlosc...
    JG

  • 3. Data: 2004-02-18 20:38:31
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    remeeq <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > co powinienem złożyć, co załączyć i ile to kosztuje??
    >
    > Zanim dojdzie jednak do uzyskania nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym
    lub upominawczym, proponuję wysłać dłużnikowi ostateczne przedsądowe
    wezwanie do zapłaty należności (czasami to wystarcza).Jeśli to nie podziała
    możesz się zdecydować na wniesienie sprawy do sądu.

  • 4. Data: 2004-02-18 20:39:06
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2004-02-19 11:52:52
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Nie lepiej, bo onna to liczy i wie, że komornik nic mu nie zrobi, bo majątek
    ma na rodzinkę. Trzeba tu z grubej rury bo ludzi nabija w butelkę a tak
    zamknie mu się dopływ kasy z oszustw.
    ps. Komornik tutejszy przy Sądzie rej. to też jego familia :-(

    http://www.gazeta.pl/usenet/