  • 1. Data: 2004-02-17 16:01:08
    Temat: WYKORZYSTANIE WIZERUNKU BANKNOTÓW??
    Od: "<<peTer>>" <acidbugss@*spamout*yahoo.com>

    Czy wykorzystanie "wizerunku", grafiki banknotów Narodowego Banku Polskiego,
    /nie w całości, tylko detal/ do celów reklamowych jest prawnie zabronione?
    Za ewentualne odpowiedzi DZIĘKUJĘ, pozdrawiam,

    Piotr S

  • 2. Data: 2004-02-17 20:58:44
    Temat: Re: WYKORZYSTANIE WIZERUNKU BANKNOTÓW??
    Od: alex747<a...@o...pl>

    > Czy wykorzystanie "wizerunku", grafiki banknotów Narodowego Banku
    Polskiego,
    > /nie w całości, tylko detal/ do celów reklamowych jest prawnie
    zabronione?

    NBP musi wyrazić zgodę na użycie grafiki. Miałem do czynienia z
    podobną sprawą. Bank wyraził zgodę na reprodukcję ok. 2/3 banknotu
    200 zł na ulotce reklmowej.
    Pozdrawiam,
    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-02-23 15:13:50
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Hehe, chyba nikt nie wie. Ale zdaje się, że nie jest to zabronione, bo wiele
    instytucji finansowych choćby na stronach internetowych czy ulotkach
    nadrukowuje kasę, jedna z firm udzielających pożycek ma plakaty z
    wyciągniętą dłonią trzymającą plik stózłowtówek, więc chyba wiedzą co robią.