  • 31. Data: 2014-08-05 10:11:32
    Temat: Re: Inpost: brak drugiego awiza
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-08-03 o 07:30, m pisze:

    > Skoro już tropimy błedy to nie z litery a literą i nie dużą a wielką.

    Nie czepiałbym się "dużych" liter :)
    http://sjp.pwn.pl/szukaj/wielka%20litera
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=3028397

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-08-05 15:14:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Aug 2014, Miroo wrote:

    > Nie czepiałbym się "dużych" liter :)
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/wielka%20litera
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=3028397

    Fakt "uznania przez językoznaców" mi np. jest znany, ale logiki w tym
    nie ma :)
    Za wykładnię znaczeniową może posłużyć taki nieduży, wielki Napoleon ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2014-10-01 23:39:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

    > Ale to się zastanów, bo można nie pamiętać, ale ja już wiem, że tych awiz
    > nie otrzymuję.

    Nie otrzymałem kolejnego powtórnego awiza. Z informacji uzyskanych w punkcie
    odbioru Inpost wynika, że więcej odbiorców skarżyło się na to. Ciekawa rzecz
    ma miejsce, na kopercie nabijany jest termin drugiego awizowania tylko ...
    to jest robione w ciemno przez punkt odbioru a nie przez doręczyciela.
    Reklamacja, którą złożyłem nadal pozostaje bez odpowiedzi. Potrzebuję
    wykazać w sądzie, że tego awizowania nie było, ale nie całkiem wiem jakimi
    działaniami mógłbym to osiągnąć. Jakieś sugestie ?

  • 34. Data: 2014-10-02 07:47:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-01 23:39, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > odpowiedzi. Potrzebuję wykazać w sądzie, że tego awizowania nie było,
    > ale nie całkiem wiem jakimi działaniami mógłbym to osiągnąć. Jakieś

    Powołać się na notoryjność tego faktu.

    --
    Liwiusz