  • 1. Data: 2014-07-30 13:12:40
    Temat: Inpost: brak drugiego awiza
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Czy do Was docieraja awiza powtorne przesylek sadowych od Inpost ?

    Kiedys nie zdolalem odebrac przesylki i okazalo sie, ze nie bylo drugiego
    awiza.

    Teraz znowu dostalem tylko pierwsze awizo.

    Wyczytalem w http://komercyjnie.com/inpost-pgp/, ze to nie jest przypadek,
    ze Inpost tak po prostu robi.

  • 2. Data: 2014-07-30 16:23:01
    Temat: Re: Inpost: brak drugiego awiza
    Od: " acelnószz" <n...@d...spamerow>

    Jeszcze nigdy.
    Az mnie korci zlozyc powiadomienie o podejrzeniu popelnienia przestepstwa
    falszowania dokumentu:
    Na kopercie pisma z nomen omen prokuratury jak byk przybita i wypelniona
    pieczatka "awizowano powtórnie dnia xx.yy.zzzz".
    W punkcie oddawczym oczywiscie olewaja "to nie nasza sprawa".

    Tak czy inaczej wole InPost od PP (znienawidzonej przez mnie) i mam
    nadzieje, ze sie podciagna w wielu punktach (naklejki z kodem paskowym,
    strona sledzenia przesylek, powtórne awizo, godziny pracy).

    -----

  • 3. Data: 2014-07-30 17:25:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-30 16:23, acelnószz pisze:
    > Az mnie korci zlozyc powiadomienie o podejrzeniu popelnienia przestepstwa
    > falszowania dokumentu:
    > Na kopercie pisma

    To żaden dokument.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2014-07-30 18:05:37
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    A jeżeli wróci do nadawcy z (fałszywymi) informacjami o (rzekomym)
    zaawizowaniu, to nie jest dokumentem?

    Czyli "tylko" poświadczanie nieprawdy?
    I pewnie doreczyciel InPostu/PGP nie jest funkcjonariuszem publicznym, a
    szkoda, bo w nadwiślańskim zastępczym systemie prawnym często decyduje o
    majątku ludzi.

    -----

  • 5. Data: 2014-07-30 18:25:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-30 18:05, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > I pewnie doreczyciel InPostu/PGP nie jest funkcjonariuszem publicznym, a
    > szkoda, bo w nadwiślańskim zastępczym systemie prawnym często decyduje o

    Równie dobrze mógłbyś ścigać byłego gacha twojej dziewczyny za kłamstwa
    w jego listach miłosnych.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2014-07-30 21:45:03
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-07-30 18:25, Liwiusz pisze:

    > Równie dobrze mógłbyś ścigać byłego gacha twojej dziewczyny za kłamstwa
    > w jego listach miłosnych.

    Ale z listów miłosnych nie wyniknie np. sądowa "instytucja skutecznego
    doręczenia" i związane z tym upłynięcia terminów itp.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2014-07-31 08:48:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 lipca 2014 17:25:21 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > To �aden dokument.
    Ale potwierdzenie odbioru to już chyba dokument a tam chyba tez jest informacja o
    datach awizacji.
    PS
    InPost już roznosi powtórne awiza. Przynajmniej u nas

  • 8. Data: 2014-07-31 10:49:54
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org>

    > Ale z listów miłosnych nie wyniknie np. sądowa "instytucja skutecznego
    > doręczenia" i związane z tym upłynięcia terminów itp.

    Dokładnie stąd się wzięło moje dociekanie, że otrzymałem decyzję sądu opartą
    o doręczenie zastępcze między innymi w postaci podwójnego awizowania, więc
    zwróciłem na to uwagę, że przecież nie mam powtórnego zawiadomienia a
    kojarzyłem że gdzieś mi się obiło, że pojawiły się z tym jakieś problemy
    odkąd przesyłkami sądowymi zajął się Inpost. Szybkie wyszukanie w internecie
    potwierdziło moje przypuszczenie (http://komercyjnie.com/inpost-pgp/), że
    Inpost tak właśnie postępuje, że dostarcza tylko jedno powiadomienie i na
    tym poprzestaje. I kiedyś takiej przesyłki nie odebrałem bo termin
    wyznaczono na dzień wolny od pracy a ja nawet tego nie zauważyłem i kiedy
    przyszedłem w kolejny dzień roboczy Inpost odmówił jej wydania tłumacząc
    się, że "już nie ma i miałem przyjść rano". To chciałem by mi odnaleźli skąd
    ta przesyłka była. Ponoć nieczytelny numer na awizie nie pozwolił. Złożyłem
    wtedy reklamację na samą odmowę wydania na którą mimo upływu kilku miesięcy
    w ogóle odpowiedzi nie otrzymałem. I jak otrzymałem tę decyzję sądu to ją
    zaskarżyłem podnosząc te dwie kwestie. Ale wcale nie wiem czy to była tamta
    przesyłka bo sąd podał tylko zgrubny termin wysłania a nie numer przesyłki,
    który zresztą w tym przypadku i tak mógłby nie wystarczyć. I teraz
    niewykluczone, że czeka na mnie odpowiedź z sądu na moją skargę, ale znowu
    termin jest do dnia wolnego, czyli jak tego nie odbiorę wcześniej to się
    może okazać, że przesyłki już nie będzie się dało odebrać i znowu nie ma
    tego zawiadomienia powtórnego, czyli znowu mogłoby dojść do doręczenia
    zastępczego mimo, że zawiadomienia brak. Jeszcze na odwrocie awiza jest o
    zwrocie po dwukrotnym awizowaniu. Nosz k... Więc ja uważam za celowe
    robienie z tego sprawy mimo, że pewnie tym razem uda mi się odebrać bo sąd
    wcale nie musi uznać ani tego, że w dzień roboczy ani, że awizowania nie
    było. O ile dzień roboczy prawnie nie jest wystarczający to brak awizowania
    już zdecydowanie tak.

    A te przesyłki wcale nie jest tak łatwo odebrać bo punkt Inpost jest czynny
    do 17-tej więc pracując w normalnych godzinach nie bardzo jest jak bo by się
    trzeba zwolnić.

  • 9. Data: 2014-07-31 10:56:19
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    > To �aden dokument.
    Ale potwierdzenie odbioru to już chyba dokument a tam chyba tez jest
    informacja o datach awizacji.
    --
    Ano jest i według http://komercyjnie.com/inpost-pgp/ jest tam powtorne
    awizowanie nawet jak faktycznie nie było go.

    PS
    InPost już roznosi powtórne awiza. Przynajmniej u nas
    --
    A u mnie nie. Lada moment termin odbioru upłynie a powtórnego zawiadomienia
    brak. Nawet zauważyłem, że zmienił się druk awiza. Na poprzednim w ogóle nie

  • 10. Data: 2014-07-31 14:12:35
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    IMHO za niedochowaną obietnicę małżeństwa można ścigać, a już mając to na
    piśmie to spoko ;-)
    PS. Twojej piszemy z dużej litery :-)

    -----