  • 21. Data: 2014-08-01 10:09:45
    Temat: Re: Inpost: brak drugiego awiza
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-08-01 07:27, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Hmm... a wg jakich zasad ortograficznych (a nie grzecznościowych)
    > pisanie "ty" jest błędem?
    >
    > Przy okazji tłumaczeń, to jakbym chciał być niegrzeczny powiedziałbym
    > "terefere" :P

    Bo jesteś źle wychowany?
    Ortografia to właśnie też te zasady grzecznościowe.
    Jak napiszesz w korespondencji (a takową jest SMS czy forum)
    "szanowni państwo", to trudno nawet mówić o braku
    zasad grzecznościowych. Zobacz jak to wygląda :-)

  • 22. Data: 2014-08-01 11:16:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A jednak wynikaja z niego pewne prawa i obowiazki, i skoro nie mialo
    > miejsca, to jest to co najmniej poswiadczenie nieprawdy.
    > Jako wspoluczestniczacego w przestepstwie podac Sad, i poczekac co z tego
    > wyjdzie :-)
    >
    > Tylko jak udowodnic ... nagranie z monitoringu ?

    No właśnie ... to jest zupełnie nieweryfikowalne. Musiałbym przez 2 tygodnie
    pilnować tego listonosza.

    Teraz jeszcze jedna ciekawostka. Wyczytałem
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,26,95849505,148815264
    ,Re_inpost_Odradzam_.html,
    że Inpost nie płaci listonoszom za roznoszenie awiz a tylko za dostarczanie
    listów. Ma to rzekomo sprzyjać temu by listy były dostarczane a nie
    pozostawiane awiza. Tylko, że w takim razie ... jak listonosz nikogo nie
    zastanie to nie ma interesu zostawić awiza bo kasy już za to nie dostanie.

  • 23. Data: 2014-08-01 19:19:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Da się.
    Właśnie monitoring CCTV.
    Tyle, że 2 tygodnie czasem nie wystarczają, gdyż może być potrzeba aż tyle
    czasu zanim się dowiesz, że... komornik puka do Twoich drzwi ;-)
    Jeszcze mi nigdzie CCTV tyle czasu nie zarchiwizował.
    Ale da się, dedykujesz jeden dysk do jednej kamery obserwującej skrzynki
    pocztowe i jazda.
    A rozwój techniki jest taki, że właściwie jest już możliwe umieszczenie
    kamery wewnątrz skrzynki pocztowej.

    -----

  • 24. Data: 2014-08-03 07:30:28
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 31.07.2014 14:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > PS. Twojej piszemy z dużej litery:-)

    Skoro już tropimy błedy to nie z litery a literą i nie dużą a wielką.

    Pomijając topposting.

    p. m.

  • 25. Data: 2014-08-03 08:59:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-30 13:12, NetiaAbonent pisze:
    > Czy do Was docieraja awiza powtorne przesylek sadowych od Inpost ?
    > Kiedys nie zdolalem odebrac przesylki i okazalo sie, ze nie bylo drugiego
    > awiza.
    > Teraz znowu dostalem tylko pierwsze awizo.
    To co ja mam powiedzieć, w momencie gdy otrzymałem awizo o możliwości
    odbioru przesyłki sądowej z datą 31.07, terminem odbioru 31.07 i pod
    adresem, gdzie znajduje się bazar z jakąś setką pawilonów? Dodam tylko,
    że awizo wyjąłem ze skrzynki 1.08 i nie jest na nim zaznaczone, czy to
    pierwsze, czy drugie, a znając życie może to być już właśnie nr 2, a
    pierwsze na pewno po prostu przegapiłem :->

    Maciek

  • 26. Data: 2014-08-03 12:47:53
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Fri, 1 Aug 2014 19:19:58 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > A rozwój techniki jest taki, że właściwie jest już możliwe umieszczenie
    > kamery wewnątrz skrzynki pocztowej.

    Zastanawiam sie czy jesteś uprawniony do uzyskania informacji o tym czy
    doręczyciel Inpost zostawił avizo czy nie.
    art. 267 kk

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 27. Data: 2014-08-03 13:43:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wizo do mnie samego?
    No nie przesadzaj
    A kto miałby być ewentualnym pokrzywdoznym w swietle par. 4 ?

    -----

  • 28. Data: 2014-08-04 17:21:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl>

    > To co ja mam powiedzieć, w momencie gdy otrzymałem awizo o możliwości
    > odbioru przesyłki sądowej z datą 31.07, terminem odbioru 31.07

    Znaczy 31-go nie zastali i do tegoż 31-go można odebrać ?

    > i pod
    > adresem, gdzie znajduje się bazar z jakąś setką pawilonów?

    Taki standard teraz mamy.

> [...]
    > pierwsze, czy drugie, a znając życie może to być już właśnie nr 2, a
    > pierwsze na pewno po prostu przegapiłem :->

    Ale to się zastanów, bo można nie pamiętać, ale ja już wiem, że tych awiz
    nie otrzymuję.

  • 29. Data: 2014-08-04 19:27:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Aug 2014, Krzysztof kw1618 z Warszawy wrote:

    > Zastanawiam sie czy jesteś uprawniony do uzyskania informacji o tym czy
    > doręczyciel Inpost zostawił avizo czy nie.

    Cui licet quod est plus, licet utique quod est minus.
    "Komu wolno więcej, tym bardziej wolno mniej"
    Skoro mogę to pismo WZIĄĆ, to tym bardziej mogę się dowiadywać
    czy (i kiedy) wpłynęła informacja o tym piśmie.

    > art. 267 kk

    Prawo nie składa się wyłącznie z przepisów, są jeszcze "zasady prawne"!

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2014-08-05 00:37:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-08-04 17:21, John Kołalsky pisze:
    > Znaczy 31-go nie zastali i do tegoż 31-go można odebrać ?
    No tak napisali. Nawet zdjęcie zrobiłem bo niezła ciekawostka.
    Oczywiście nieprawda, gdyż dziś (04.08) odebrałem po dłuższej chwili
    szukania tego cholernego kiosku.

    > Taki standard teraz mamy.
    No. Okazało się, że koło bazaru jest pawilon, który ma właściwie nr 13.
    Na awizo było 11 (bazar obok). Okazało się, że jakimś cudem fragment
    pawilonu z kioskiem to też jest nr 11. Dobrzy ludzie pomogli, bo tak to
    bym mógł do usranej śmierci szukać.

    > Ale to się zastanów, bo można nie pamiętać, ale ja już wiem, że tych awiz
    > nie otrzymuję.
    Na pewno nie było wcześniej żadnego, ale oficjalnie mogło ich być już
    nawet kilka - to chyba też współczesny standard ;-)

    Maciek