  • 1. Data: 2005-12-16 19:28:24
    Temat: Informacje od urzędników
    Od: " Krawat" <v...@N...gazeta.pl>

    Hej!

    Czy ktoś może pamięta jaki zapis prawny (ustawa), zobowiązuje urzędników np.
    urzędu miejskiego do udzielania informacji na temat np. wydatków budrzetowych
    itd. i jakie konsekwencje grożą za odmowę udzielenia informacji?

    Dzięki!

  • 2. Data: 2005-12-16 20:30:25
    Temat: Re: Informacje od urzędników
    Od: "Bartek:" <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Krawat wyskrobał(a):
> [...]
    > np. urzędu miejskiego do udzielania informacji na temat np. wydatków
    > budrzetowych itd. i jakie konsekwencje grożą za odmowę udzielenia

    BudŻetowych. Ustawa o dostępie do informacji publicznej.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2005-12-17 08:04:41
    Od: "pisarczyk" <q...@q...co>

    > BudŻetowych
    Nie wysilaj się. Towarzystwo jest nie reformowalne. Jeszcze Ci się dostanie
    za zwracanie uwagi.
    Kiedyś nie miałem najmniejszych problemów z ortografią. Od czasu korzystania
    z Internetu nie mogę napisać zdania by nie zastanowić się nad pisownią.
    Pozdrawiam
    Darek