  • 1. Data: 2008-01-21 11:34:09
    Temat: Impreza sportowa - odwołanie - zwrt pieniedzy za bilety
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Bylem na zawodach sportowych - konkretnie skokach narciarskich.
    sobota - odbyla sie prawie cała pierwsza seria i zawody przerwano.
    niedziela - odbylo sie okolo 25% pierwszej serii i zawody odwolano.
    Czy mam prawo oczekiwac zwrotu pieniedzy za bilet, czy tez samo rozpoczecie
    zawodów przekresla szanse na odzyskanie kasy?

    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal

  • 2. Data: 2008-01-21 11:53:59
    Od: Paweł <b...@m...com>

    wiadomości news:21012008.3130111B@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > Czy mam prawo oczekiwac zwrotu pieniedzy za bilet, czy tez samo
    > rozpoczecie zawodów przekresla szanse na odzyskanie kasy?

    A jesteś pewien, że płaciłeś za oglądanie zawodów? Może jedynie za wstęp na
    obiekt, gdzie we zawody się odbywaly?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję

  • 3. Data: 2008-01-21 13:19:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@m...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jesteś pewien, że płaciłeś za oglądanie zawodów? Może jedynie za
    > wstęp na obiekt, gdzie we zawody się odbywaly?

    ale pytasz o to co gdzies w jakims regulaminie czy cenniku było napisane,
    czy o to co faktycznie miało miejsce? Co bylo napisane na bilecie to nie
    wiem. Bilet kupowalem zeby obejrzec zawody, nie po to zeby wejsc na
    skocznie.
    Inaczej - FIFA organizuje Final MS, ale na biletach pisze - bilet za wstep
    na stadion. A na stadionie wystep orkiestry. Uwazasz ze wszystko jest ok?

    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon

  • 4. Data: 2008-01-22 10:44:49
    Od: Dykus <d...@S...pl>

    Witam,

    Dnia 21.01.08 (poniedziałek), 'Budzik' napisał(a):

    > sobota - odbyla sie prawie cała pierwsza seria i zawody przerwano.
    > niedziela - odbylo sie okolo 25% pierwszej serii i zawody odwolano.

    A z jakiego powodu odwołano? Może z przyczyn niezależnych od organizatora?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 5. Data: 2008-01-22 11:04:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@S...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A z jakiego powodu odwołano? Może z przyczyn niezależnych od
    > organizatora?

    tak, ze wzgledu na pogode.

    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej