  • 1. Data: 2003-04-25 16:32:41
    Temat: Imetria dane osbowe
    Od: "..." <...@...pl>

    Witam

    pewnego wieczoru odzywa sie telefon i jakaś Pani przedstawia sie jako
    pracownik IMETRII pyta czy nie zechciałbym odpowiedzieć na ... itd.
    Na moje pytanie skąd ma numer odpowiada "..eee to komputer losował ja
    nie wiem eee...".
    Pytanie czy Imetria ma prawo nie udzielać informacji skąd wzięła dane?
    Czy ja mam prawo żądać od niej takiej informacji?
    Jeśli mam prawo a nie dostanę odpowiedzi czy GIDO jest w stanie Imetrię
    do tego skłonić?

  • 2. Data: 2003-04-25 16:43:05
    Temat: Re: Imetria dane osbowe
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "..." <...@...pl> wrote in message news:b8bo02$373$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Czy ja mam prawo żądać od niej takiej informacji?
    > Jeśli mam prawo a nie dostanę odpowiedzi czy GIDO jest w stanie Imetrię

    Imetria nie ma twoich danych.
    Twój numer został wygenerowany (nawet nie wybrany) w sposób losowy.
    Panienka po prostu nie słuchała jak ją uczyli skąd biorą numery telefonów.