  • 1. Data: 2003-04-25 13:51:05
    Temat: Kodeks cywilny, przepisy dotyczące zlecenia: gdzie?
    Od: Robert Osowiecki <m...@r...art.pl>

    Zarówno ustawa o NFZ jak i o ubezpieczeniach społecznych do osób
    objętych obowiązkiem ubezpieczenia zalicza "osoby wykonujące
    pracę na podstawie umowy (...) do której zgodnie z kodeksem
    cywilnym stosuje się przepisy dotyczące zlecenia". Czy mógłby
    ktoś w przybliżeniu podać gdzie znajdują się te przepisy i
    jakie umowy im podlegają? Bo ja kartkuję kodeks już od paru
    minut i nigdzie nie mogę znaleźć czegoś podobnego.

    --
    <> m...@r...art.pl <>

  • 2. Data: 2003-04-25 16:11:46
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Robert Osowiecki wrote:
> [...]
    > jakie umowy im podlegają? Bo ja kartkuję kodeks już od paru
    > minut i nigdzie nie mogę znaleźć czegoś podobnego.

    art.734-751, a te inne to art.750

    KG