  • 1. Data: 2003-04-25 14:46:49
    Temat: prawo lokalowe...prosba o pomoc....
    Od: Jacek <a...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mialbym wielka prosbe o podpowiedz w kwestii ktora jest dla mnie
    bardzo wazna...

    Od dnia 16.09.1989 roku mam stałe zameldowanie wraz z calą rodziną (5 osób)
    w mieszkaniu służbowym o powierzchni 36,2 m/2. Z dniem 31.05.2003 następuje
    likwidacja i sprzedaz zakładu w którym pracuję. W z wiązku z tym mam pytania:
    1.Czy przysługuję mi prawo pierwokupu lokalu,
    2.Czy przysługuje mi prawo otrzymania drugiego mieszkania i na jakich zasadach,
    3.Czy obowiązuje mnie 30-dniowy termin opuszczenia zajmowanego lokalu
    (punkt umowy) jeśli rozwiązanie umowy o pracę nie jest z mojej winy ?
    4.Czy w przypadku otrzymania zastępczego lokalu na wsi (domu)
    obowiązuję ten sam metraż na osobę co w lokalach mieszkaniowych ?

    serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam Jacek