  • 1. Data: 2003-04-25 16:10:49
    Temat: Reklamacji nie uwzglednia sie
    Od: "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    W sklepach mozna czesto zobaczyc takie tabliczki: "po odejsciu od kasy
    reklamacji nie uwzglednia sie". Slyszalem, ze taka tabliczka nie ma zadnego
    znaczenia, bo kazdy towar mozna reklamowac. I tu wlasnie mam pytanie. Czy te
    tabliczki mowia prawde, czy mozemy spokojnie sie klocic w sklepie, ze sa one
    niewazne i nic nie wnosza?

    Pozdrawiam
    Maciek Grochowski

  • 2. Data: 2003-04-25 16:12:45
    Temat: Re: Reklamacji nie uwzglednia sie
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b8bmjo$spk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    te
    > tabliczki mowia prawde, czy mozemy spokojnie sie klocic w sklepie, ze sa

    to zalezy od produktu. W aptece nie możesz reklamować leku - przynajmniej
    niem oga przyjąć zwrotu (chyba)

    Icek

  • 3. Data: 2003-04-25 16:18:40
    Od: "Michoo" <k...@w...pl>

> [...]
    te
    > tabliczki mowia prawde, czy mozemy spokojnie sie klocic w sklepie, ze sa

    :-)))

  • 4. Data: 2003-04-25 16:46:20
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    te
    > tabliczki mowia prawde, czy mozemy spokojnie sie klocic w sklepie, ze sa

    Eee, to nie o to chodzi.
    Tabliczka sprzed wieków wymyślona gdzieś odgórnie miała informować, że
    reklamacji co do wydanej reszty po odejsciu od kasy nie będą uwzględniane
    Chodziło o hasła typu: a pani mi wydała za mało!
    Ale ponieważ ktoś nie dopisał przejrzyście o co chodzi to wyszło co wyszło i
    teraz straszy co najmniej od 20 lat..