  • 1. Data: 2002-05-07 20:56:40
    Temat: Ile miesięcy wcześniej muszę wypowiedzieć mieszkanie?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Cześć,
    zwracam się z pytaniem, ile miesięcy wcześniej muszę zgłosić wynajmującemu, że
    chcę się wyprowadzić jeśli umowa została zawarta na 3 lata? W umowie nic na ten
    temat nie jest wspomniane, a ja byłam przekonana, że wystarcza miesiąc.
    Wystarcza?
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    -magda

  • 2. Data: 2002-05-08 17:21:11
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 7 May 2002 m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >+ temat nie jest wspomniane, a ja byłam przekonana, że wystarcza miesiąc.

    O ile dobrze pamiętam - to zakaz zawierania umów okresowych
    poniżej 3 lat bije w obie strony umowy. Jak wynajmujący
    postanowi skorzystać - to będziesz płacić do końca 3 lat :(
    przynajmniej tak rozumiałem komentarze w okresie wprowadzania
    ustawy. Nie tylko najemca jest "chroniony" !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-05-12 16:30:21
    Od: "botu" <b...@p...wp.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"

> [...]
    > przynajmniej tak rozumiałem komentarze w okresie wprowadzania
    > ustawy. Nie tylko najemca jest "chroniony" !

    IMO nieprawda.
    Gdyby tak było, nie byłoby sensu pobierać od najemcy wypowiedzenia "in
    blanco",
    co rekomendowano zdruzgotanym nowymi przepisami właścicielom.
    Najemca ma swobodę w wypowiadaniu umowy.
    Pzdr
    botu