    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ile miesięcy wcześniej muszę wypowiedzieć mieszkanie?
    Date: Wed, 8 May 2002 19:21:11 +0200

    On 7 May 2002 m...@p...onet.pl wrote:

    >+ Cześć,
    >+ zwracam się z pytaniem, ile miesięcy wcześniej muszę zgłosić wynajmującemu, że
    >+ chcę się wyprowadzić jeśli umowa została zawarta na 3 lata? W umowie nic na ten
    >+ temat nie jest wspomniane, a ja byłam przekonana, że wystarcza miesiąc.

    O ile dobrze pamiętam - to zakaz zawierania umów okresowych
    poniżej 3 lat bije w obie strony umowy. Jak wynajmujący
    postanowi skorzystać - to będziesz płacić do końca 3 lat :(
    przynajmniej tak rozumiałem komentarze w okresie wprowadzania
    ustawy. Nie tylko najemca jest "chroniony" !

    Pozdrowienia, Gotfryd