  • 31. Data: 2005-10-19 14:35:18
    Temat: Re: Ile czasu na oddanie towaru
    Od: tommy di simone <t...@g...pl>

    kam napisał(a):
> [...]

    I w piwnicy sąsiada :)
    --
    _________________________
    Adamek Mistrzem Świata !

  • 32. Data: 2005-10-19 15:51:32
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Rzeczywiście są to dwie różne kategorie, wprowadzone przez różne ustawy,
    > ale w omawianej sprawie (może przypomnę ;-P "Ile czasu na oddanie
    > towaru" ) i jedna i druga ustawa daje 10 dni na odstąpienie od umowy bez
    > podania przyczyn.

    akurat przez jedną ustawę :)

    KG

  • 33. Data: 2005-10-19 17:02:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dj5k3k$ire$1@news2.ipartners.pl>, Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > ale w omawianej sprawie (może przypomnę ;-P "Ile czasu na oddanie
    > towaru" ) i jedna i druga ustawa daje 10 dni na odstąpienie od umowy bez

    W omawianej sprawie daje to też sklep internetowy (a w pewnych
    sytuacjach nawet więcej niż 10), ale skoro się czepiamy, to od takiej
    broni giniemy:)

    Renata

  • 34. Data: 2005-10-19 19:22:20
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > W omawianej sprawie daje to też sklep internetowy (a w pewnych
    > sytuacjach nawet więcej niż 10), ale skoro się czepiamy, to od takiej
    > broni giniemy:)

    Oj kobieto zrozum, że nie ma "sklepu internetowego" a jest jedynie "PHU
    Pietruszka i komputery Jan Kowalski" i od niego kupujesz na odległość...

    MZ

  • 35. Data: 2005-10-19 19:26:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > W omawianej sprawie daje to też sklep internetowy (a w pewnych
    > sytuacjach nawet więcej niż 10), ale skoro się czepiamy, to od takiej
    > broni giniemy:)

    Cóż... To w razie probelmów powołuj sie w sądach na ustawę o sklepie
    internetowym ;-P I życzę powodzenia.

    M.

  • 36. Data: 2005-10-19 19:30:50
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dj66lq$ind$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > Cóż... To w razie probelmów powołuj sie w sądach na ustawę o sklepie
    > internetowym ;-P I życzę powodzenia.

    No to przypomnijmy, że nie zaczęło się od powoływania na ustawę, a
    jedynie od stwierdzenia, że pytający nie ma prawa oddać towaru, bo mu on
    nie odpowiada. A skończyło się na tym, że sprzedaż poza lokalem i
    sprzedaż na odległość, to w rozumieniu prawa różne zjawiska, czego MŻ
    nie rozumie.
    A na co się powoływać to wiem z teorii i praktyki. I tu ukłon w stronę
    sklepu e-horyzont, który nie tylko najmniejszych problemów i wstrętów
    nie czynił, ale dodatkowo pokrył koszty odsyłki.

    Renata

  • 37. Data: 2005-10-19 20:43:58
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    > nie odpowiada. A skończyło się na tym, że sprzedaż poza lokalem i
    > sprzedaż na odległość, to w rozumieniu prawa różne zjawiska, czego MŻ

    Nie mam zamiaru edukować kobiety z podstaw prawa a jedynie prowadze
    dyskusje w wątku który rozpoczyna się tak jak się rozpoczyna, w tym są
    oczywiście twoje "sklepy internetowe".

    Oczywiście możesz dopisać swoje i uznać, że "jesteś górą" z mojej strony EOT

    MZ

  • 38. Data: 2005-10-20 04:46:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dj6b5i$ehh$1@atlantis.news.tpi.pl>, Marcin Żyła wrote:

    > Nie mam zamiaru edukować kobiety z podstaw prawa

    No i bardzo dobrze, warto znać swoje ograniczenia.
    BTW, zalatuje mi z twoich postów mizoginią. Rzeczywiście masz z tym
    jakiś problem?

    Renata

  • 39. Data: 2005-10-20 08:21:16
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > No i bardzo dobrze, warto znać swoje ograniczenia.
    > BTW, zalatuje mi z twoich postów mizoginią. Rzeczywiście masz z tym
    > jakiś problem?

    Pytasz ogólnie czy w stosunku do Ciebie?

    MZ

  • 40. Data: 2005-10-21 07:25:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dj7k20$sl2$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin Żyła wrote:

    > Pytasz ogólnie czy w stosunku do Ciebie?

    Jeśli nie rozumiesz terminu, to zajrzyj do słownika zamiast dopisywać
    się do wontu, z którym to już rzekomo skończyłeś.

    Renata