  • 1. Data: 2005-10-17 19:22:29
    Temat: Ile czasu na oddanie towaru
    Od: "aa" <b...@b...pl>

    Witam,

    Kupilem pewien towar (Części do samochodu)
    były dość drogie i okazalo się, że nie pasują do tego modelu. Nie były
    używane, nie wkładane, nie wyjmowane nawet z pudełka
    ILE MAM CZASU na oddanie tego do sklepu bez podawania przyczyny?

  • 2. Data: 2005-10-17 19:38:08
    Temat: Re: Ile czasu na oddanie towaru
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    aa napisał(a):
> [...]
    > używane, nie wkładane, nie wyjmowane nawet z pudełka
    > ILE MAM CZASU na oddanie tego do sklepu bez podawania przyczyny?

    nie masz takiego czasu
    dobra wola sprzedawcy

    KG

  • 3. Data: 2005-10-17 20:53:18
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dj0ua8$77v$1@inews.gazeta.pl>, kam wrote:

    > nie masz takiego czasu
    > dobra wola sprzedawcy

    Ale to chyba zależy od tego, w jakim sklepie kupił? Jaką drogą.

    Renata

  • 4. Data: 2005-10-17 21:01:22
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    ludzie musza sie nauczyc ze jako konsument musisz sie zastanowic zanim
    kupisz rzecz, bo nie mozna jej oddac, nie ma takiego przepisu co
    okreslal by mozliwosc zwrotu i druga sprawa to ludzie, nie ma czegos
    takiego jak Reklamacja, jest niezgodnosc towaru z umowa ;)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 5. Data: 2005-10-17 21:21:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dj1518$1if$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > Nie. Zależy przede wszystkim od tego, czy kupił jako konsument i czy był
    > to zakup poza siedzibą sprzedającego.

    No to przecież zależy. Zależy od tego czy sklep internetowy, czy
    zwykły. Czy pocztą z katalogu, czy u pana za ladą.

    Renata

  • 6. Data: 2005-10-17 21:27:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Ale to chyba zależy od tego, w jakim sklepie kupił? Jaką drogą.

    Nie. Zależy przede wszystkim od tego, czy kupił jako konsument i czy był
    to zakup poza siedzibą sprzedającego.

    M.

  • 7. Data: 2005-10-17 22:30:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > No to przecież zależy. Zależy od tego czy sklep internetowy, czy
    > zwykły. Czy pocztą z katalogu, czy u pana za ladą.

    Nie ma sklepu internetowego ;-) W prawie nazywa sie to zawarciem umowy
    poza lokalem przedsiębiorstwa. I są przypadki, że nawet może być wtedy
    lada i pan za ladą ;-)))

    M.

  • 8. Data: 2005-10-18 00:09:27
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Harry napisał(a):
    > ludzie musza sie nauczyc ze jako konsument musisz sie zastanowic zanim
    > kupisz rzecz, bo nie mozna jej oddac, nie ma takiego przepisu co
    > okreslal by mozliwosc zwrotu

    jest kilka - w określonych przypadkach, oczywiście

    > i druga sprawa to ludzie, nie ma czegos
    > takiego jak Reklamacja, jest niezgodnosc towaru z umowa ;)

    ehehe, mylisz pojęcia
    przecież możesz właśnie _reklamować_ niezgodność towaru z umową...

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 9. Data: 2005-10-18 02:23:36
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Nie ma sklepu internetowego ;-) W prawie nazywa sie to zawarciem umowy
    > poza lokalem przedsiębiorstwa.

    na odległość raczej

    KG

  • 10. Data: 2005-10-18 06:35:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dj18n1$aou$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > Nie ma sklepu internetowego ;-)

    No patrz, zniknąłeś mi w tej chwili pralkę, lodówkę, jakiś metr
    książek i w sumie nie wiem jak udaje mi się to napisać, bo soczewki z
    oczu też mi zniknąłeś:)

    Renata