  • 1. Data: 2005-10-17 17:56:14
    Temat: legalny program i jego zguba
    Od: "Joanna" <a...@p...onet.pl>

    witajcie, mam pytanie.
    dzisiaj sie okazalo ze w firmie zgubila sie oryginalna plyta jednego
    programu. najgorsze jest to ze nic nie przychodzi mi do glowy gdzie moze
    byc.. ehh mam fakture VAT na program, pudelko i kopie ktora zrobilam z
    przezornosci w zeszlym roku. (czytalam ze mopzna miec kopie na wypadek gdyby
    oryginal sie uszkodzil i nie mozna by bylo zainstalowac programu). takze czy
    wszystko jest oki w przypadku kontroli? bo nie wiem czy go znajde, nie mam
    juz pomyslow gdzie on moze byc..

  • 2. Data: 2005-10-17 19:08:28
    Temat: Re: legalny program i jego zguba
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Joanna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdyby
    > oryginal sie uszkodzil i nie mozna by bylo zainstalowac programu). takze

    policja nie dokonuje kontroli oprogramowania, jezlei odbedzie sie u was
    przeszukanie to jak najbardziej
    nie masz sie czego obawiac.

    P.

  • 3. Data: 2005-10-17 19:36:30
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Mon, 17 Oct 2005 21:08:28 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > policja nie dokonuje kontroli oprogramowania, jezlei odbedzie sie u was
    > przeszukanie to jak najbardziej
    > nie masz sie czego obawiac.

    Wobec tego z ciekawosci : kto dokonuje kontroli w panstwowych placowkach?
    Ktos to robi napewno bo juz slyszalem o jednej aferze w sanepidzie
    warszawskim ...

  • 4. Data: 2005-10-17 20:07:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <b...@j...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Wobec tego z ciekawosci : kto dokonuje kontroli w panstwowych placowkach?
    > Ktos to robi napewno bo juz slyszalem o jednej aferze w sanepidzie
    > warszawskim ...

    kontroli czego?

    P.

  • 5. Data: 2005-10-18 21:42:27
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Mon, 17 Oct 2005 22:07:03 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > kontroli czego?

    Legalnosci oprogramowania oczywiscie.