  • 1. Data: 2005-10-17 18:37:33
    Temat: podatek na wegry - dot. zatrudnienia w obcym kraju ??
    Od: Olek Olowski <o...@t...pll>

    witam,

    jestem pracownikiem linii lotniczej na stanowisku personelu pokladowego.
    zarzad firmy znajduje sie na terenie wegier, ale firma posiada dwa filie
    na terenie Polski.
    w obecnej chwili podatki placimy (pracownicy) na wegrzech. dla przykladu
    na umowie mam 6 tys a na reke dostaje 1.850 zl w tym jest takze placony
    zus w polsce. w tym miesiacu na zus poszlo 2.700 zł (odczytane z paska)

    pytanie brzmi:
    czy moge placic podatki tylko w kraju a nie na terenie wiegier, poniewaz
    rozliczajac sie w polsce uwazam iz wiecej pieniedzy zostanie dla mnie???