  • 11. Data: 2004-03-10 18:06:17
    Temat: Re: INTERIA.PL
    Od: "Marek" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c2nk0t$ap5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No i popieram to co napisales powyżej z tym kontem, co ona podpisała jakąś
    > umowe z interia a interia z nią że można w 100% stwierdzić, że to jest jej
    > konto. Równie dobrze może ktoś inny sie zgłosići powiedzieć że to ona
    > włamała sie na jego kont itd.
    > Debilizm

    Eee... wystarczy, ze kolezanka zajrzy na pl.soc.prawo i ma przyznanie sie
    sprawcy do winy :>

    Marek

  • 12. Data: 2004-03-10 18:17:58
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    Użytkownik Marek napisał:
    > Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    no dokladnie !!
    wynika z tego ze posiadaczem kont w interi w ktorych nie podasjemy
    danych osobowych sa wszyscy ktorzy znaja twoj email, wiec cos tu nie gra

    > Eee... wystarczy, ze kolezanka zajrzy na pl.soc.prawo i ma przyznanie sie
    > sprawcy do winy :>

    ale na szczescia kolezanka nie zna swiata w internecie poza gg, poczta
    przez www, stronami o randkach i czateriach

  • 13. Data: 2004-03-10 18:36:07
    Od: "b3lf3r" <r...@n...pl>

    Użytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisał w wiadomości

    > ale jak ona moze udowodnic ze to bylo jej konto ??
    > przeciez tam nie bylo zadnych danych osobowych

    a może sobie ulepszała konto wysyłając płatnego SMSa?
    to wystarczy zeby udowodnic ze to jest jej konto
    zadzwoniła ze swojego telefonu lub podała numer komórki / kod
    identyfikacyjny wysłany smsem?
    jesli to interia to jest przypominanie hasła via sms :-)
    na twoim miejscu jak najszybciej zwróciłbym konto i przeprosił bo może ci
    narobić koło pióra...

  • 14. Data: 2004-03-10 18:49:42
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > na twoim miejscu jak najszybciej zwróciłbym konto i przeprosił bo może ci
    > narobić koło pióra...

    a myslisz ze nie probowalem by miec swiety spokoj ??
    gdy podano jej haslo awaryjne to wowczas przestalo dzialac to ustawione
    przeze mnie.

    pzdrw

  • 15. Data: 2004-03-10 19:31:16
    Od: "Fakirek" <f...@g...pl>

    Uzytkownik "AnTi" <a...@p...fm.no.spam> napisal w wiadomosci
    > I jezeli powyzsze brzmia TAK, to co mi grozi za cos takiego, bo sprawa
    > wg mnie jest smieszna
    >
    > Dziekuje i pozdrawiam

    A wg mnie sprawa wcale nie jest smieszna. Jakis kretyn zrobil podobnie mojej
    kolezance - poczta+gg. Byl jej szefem w pracy i uzyskal hasla do tych
    systemow zmieniajac je i pozbawiajac ja kontaktu ze znajomymi. Moze nawet to
    ty byles...
    Prawda jest taka, ze wszedles w posiadanie tych hasel nielegalnie i w sposob
    sprzeczny z wola tej dziewczyny. Pod drugie miales dostep do jej
    korespondecji - a ta to u cywilizwoanych ludzi rzecz swieta - i juz pal
    licho przepisy prawne - ale zwyczajan przyzwoitosc i dzentelmenstwo nie
    pozwolily by mi doprowadzic do sytuacji, ze ktos moglby mnie podejrzewac o
    naruszenie tajemnicy korespondecji.

    Pisze te odpowiedz bez przeczytania tego, co odpowiedzieli ci inni - bo
    szlag czlowieka trafia jak spotyka sie z takim dranstwem i do tego jeszcze
    nazywanym dowcipem. Teraz nam jeszcze powiedz ile masz lat i ze pewnie
    uwazasz sie za powaznego i rozsadnego faceta.... Tragednia

    Fakirek (bez pozdrowien)

  • 16. Data: 2004-03-10 19:54:21
    Od: "news.tpi.pl" <k...@g...pl>

    > Witam
    >
    > Kolezanka ma darmowe konto pocztowe w portalu interia.pl. Poniewaz
    <ciach>

    1. popelniles przestepstwo z kk
    2. Interia zapisuje wszystkie logi ktore zawieraja takie dane jak adres IP,
    date host godzine i kilka innych danych
    3. zachowales sie jak cham nie stosujac ani netykiety ani kodeksu honorowego
    hakerow

    bez pozdrowien buraku
    Scorpi Hack Group

  • 17. Data: 2004-03-10 23:54:07
    Od: "Marek N." <mark_n@false_address.pl>

    In article <404f5b5d$1@news.vogel.pl>, AnTi wrote:

    > ale na szczescia kolezanka nie zna swiata w internecie poza gg, poczta
    > przez www, stronami o randkach i czateriach

    Takie dowcipasy robiłeś z osobistej maszyny? Trzeba się było przejść
    do jakiejś I-Cafe... ;)
    --
    Marek

  • 18. Data: 2004-03-10 23:56:46
    Od: "BartekB" <b...@w...xxx>

    Użytkownik "Mieczyslaw" napisał w wiadomości
    > Nie jestem prawnikiem ale wydaje mi się, że jest to naruszenie
    tajemnicy
    > korespondecji ( jak się wybronisz że nie czytałeś ).

    Biorac pod uwage domniemana niewinnosc, to nie on musi udowadniac, ze
    nie czytal, ale tamci, ze przeczytal.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 19. Data: 2004-03-11 11:17:55
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Fakirek wygrazmolil(a):

    > Prawda jest taka, ze wszedles w posiadanie tych hasel nielegalnie i w sposob
    > sprzeczny z wola tej dziewczyny. Pod drugie miales dostep do jej
    > korespondecji - a ta to u cywilizwoanych ludzi rzecz swieta - i juz pal

    A to trzeba bylo czytac, bo bys sie dowiedzial ze haslo do skrzynki
    podala mu wlasnie ta kolezanka.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 20. Data: 2004-03-11 18:56:56
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 11 Mar 2004 11:17:55 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Bischoop
    napisał(a):

    > Liscie opadly i Fakirek wygrazmolil(a):

    > A to trzeba bylo czytac, bo bys sie dowiedzial ze haslo do skrzynki
    > podala mu wlasnie ta kolezanka.

    Czy twoim zdaniem znaczy to, że jeżeli dałaby mu klucze od mieszkania to
    może wymienić zamki ?
    --
    Mieczysław
    ----