  • 1. Data: 2004-03-10 14:50:05
    Temat: Straż ochrony kolei i jej uprawnienia
    Od: "Mateusz Zmuda" <m...@a...pl.usunto>

    Czy Straż Ochrony Kolei ma prawo wezwać do osbistego stawiennictwa w jej
    siedzibie ? (tak jak policja wzywa np świadków czy podejrzanych ) druk Ms -
    13/1 ?

    Pozdrawiam
    MaTe
    Żmuda Mateusz

  • 2. Data: 2004-03-10 19:00:04
    Temat: Re: Straż ochrony kolei i jej uprawnienia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Zmuda" <m...@a...pl.usunto> napisał w wiadomości

    > Czy Straż Ochrony Kolei ma prawo wezwać do osbistego stawiennictwa w jej
    > siedzibie ? (tak jak policja wzywa np świadków czy podejrzanych ) druk
    Ms -
    > 13/1 ?

    Ma, bo ma prawo prowadzić postępowania o wykroczenia a kpow przewiduje w
    tym wypadku wezwanie świadka.

  • 3. Data: 2004-03-10 21:26:15
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Mateusz Zmuda" <m...@a...pl.usunto> napisał w wiadomości

    > Ms -
    >
    > Ma, bo ma prawo prowadzić postępowania o wykroczenia a kpow przewiduje w
    > tym wypadku wezwanie świadka.

    A w przypadku gdy dana osoba jest wzywana w charakterze podejrzanego?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2004-03-11 19:20:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A w przypadku gdy dana osoba jest wzywana w charakterze podejrzanego?

    Też. Jak wysłałem, to nawet zauważyłem ten błąd. W razie wątpliwości
    również w charakterze biegłego.