  • 1. Data: 2004-03-10 15:28:47
    Temat: INTERIA.PL
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    Witam

    Kolezanka ma darmowe konto pocztowe w portalu interia.pl. Poniewaz
    bardzo zalazla mi za skroe, to zmienilem jej haslo [znalem je]. Po czym
    zostawal ona tak bez poczty przez caly tydzien. Nie dawno sie
    dowiedzialem ze zadzwonila do interi i podali jej jakies awaryjne haslo
    na ktore moze sie logowac, ale nie moze go zmienic na inne bo nie zna
    aktualnego. Maili jej nie przegladalem [tzn ich tresci]. I teraz
    wariatka grozi ze odda sprawe policji ale nie ma pewnosci ze to ja
    zrobilem jej na zlosc. I mam pytanko czy moze taka sprawe zglosic do
    sadu, czy znacie podobne przypadki [bo jakim prawem interia podala jej
    awaryjne haslo skoro w profilu nie miala zadnych dancyh osobowych]. I
    czy w razie sprawy portal interi.pl zajmie sie jej przypadkiem [wkoncu
    ma konto darmowe] tzn czy sa w stanie sprawdzic z jakiech numerow ip
    odbywalo sie logowanie na jej konto i czy moga dojsc do mnie [modem].

    I jezeli powyzsze brzmia TAK, to co mi grozi za cos takiego, bo sprawa
    wg mnie jest smieszna

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-10 15:39:55
    Temat: Re: INTERIA.PL
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    (...)
    [bo jakim prawem interia podala jej
    > awaryjne haslo skoro w profilu nie miala zadnych dancyh osobowych]

    (...)

    a jakim prawem wlamales sie na jej konto?

    i moim zdaniem powinni Cie ukarac - nie wiem jak, ale na pewno tak zebys
    mial nauczke na cale zycie
    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 3. Data: 2004-03-10 15:44:37
    Od: "Ania & Krzys" <b...@o...pl>

    Wszystko da sie sprawdzic - nr IP, daty, jaki komp itd.
    Interia pilotuje osobiscie sprawe w Sadzie, jesli ten ktos zglosi sie do
    nich (jako poszkodowany).
    Grozi ci za to do 5 lat... Ale nie przejmuj sie, pewnie dadza ci "zawiasy".
    Aha - no i oczywiscie przepadek mienia (chodzi o komp).

    K.

  • 4. Data: 2004-03-10 15:51:10
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 10 Mar 2004 16:28:47 +0100, na pl.soc.prawo, AnTi napisał(a):

    > I jezeli powyzsze brzmia TAK, to co mi grozi za cos takiego, bo sprawa
    > wg mnie jest smieszna

    Wcale taka śmieszna nie jest.
    Nie jestem prawnikiem ale wydaje mi się, że jest to naruszenie tajemnicy
    korespondecji ( jak się wybronisz że nie czytałeś ).
    A dodatkowo jakieś ( nie wiem czy są ) paragrafy z hakerstwa.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2004-03-10 15:52:07
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > a jakim prawem wlamales sie na jej konto?
    >
    > i moim zdaniem powinni Cie ukarac - nie wiem jak, ale na pewno tak zebys
    > mial nauczke na cale zycie

    ja sie nie wlamalem ;-) haslo mi sama podala

  • 6. Data: 2004-03-10 15:53:25
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > Nie jestem prawnikiem ale wydaje mi się, że jest to naruszenie tajemnicy
    > korespondecji ( jak się wybronisz że nie czytałeś ).

    ale jak ona moze udowodnic ze to bylo jej konto ??
    przeciez tam nie bylo zadnych danych osobowych

    > A dodatkowo jakieś ( nie wiem czy są ) paragrafy z hakerstwa.

    haslo mi sama kiedys podala, swiadoma tego co robi !

  • 7. Data: 2004-03-10 16:35:04
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    Użytkownik Ania & Krzys napisał:
    > Wszystko da sie sprawdzic - nr IP, daty, jaki komp itd.
    to ze sie da sprawdzic to w to nie watpie, ale czy interja zapisuje
    gdziesz wszystkie adresy ip wraz z godzinami i dniami w ktorych
    nastapilo logowanie na dane konta... przeciez to olbrzymia ilosc dancyh.

    > Grozi ci za to do 5 lat... Ale nie przejmuj sie, pewnie dadza ci "zawiasy".
    > Aha - no i oczywiscie przepadek mienia (chodzi o komp).

    co do kompa to nie mam watpliwosci :-(

  • 8. Data: 2004-03-10 16:36:29
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

  • 9. Data: 2004-03-10 17:12:37
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <4...@n...vogel.pl>, AnTi wrote:

    > to ze sie da sprawdzic to w to nie watpie, ale czy interja zapisuje
    > gdziesz wszystkie adresy ip wraz z godzinami i dniami w ktorych
    > nastapilo logowanie na dane konta... przeciez to olbrzymia ilosc dancyh.

    Jaka tam olbrzymia... Całkowicie nadająca się do archiwizowania na wiele
    lat wstecz.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 10. Data: 2004-03-10 17:43:30
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    AnTi wrote:

    > ale jak ona moze udowodnic ze to bylo jej konto ??
    > przeciez tam nie bylo zadnych danych osobowych

    > haslo mi sama kiedys podala, swiadoma tego co robi !

    No i popieram to co napisales powyżej z tym kontem, co ona podpisała jakąś
    umowe z interia a interia z nią że można w 100% stwierdzić, że to jest jej
    konto. Równie dobrze może ktoś inny sie zgłosići powiedzieć że to ona
    włamała sie na jego kont itd.
    Debilizm

    Daj sobie spokój, a koleżance powiec żeby sie udała do psychoanalityka albo
    do tworek odrazu skoro cię straszy policją.

    Pozdrawiam
    galis