  • 1. Data: 2005-05-30 15:49:17
    Temat: IDEA + Umowa = Pytanie
    Od: "Krzys1972" <k...@i...pl>

    Witam,

    Kilka dni temu kupiłem w idei zestaw (karta sim + pcmcia) do internetu gprs
    edge. Umowa którą podpisałem jest na 2 lata. Proszę mi powiedzieć czy jest
    możliwość abym wypowiedział im np umowę za 1rok zwracając sprzęt ?? Czy
    ponoszę jakieś dodatkowe koszty ??

    Kris

  • 2. Data: 2005-05-30 15:52:15
    Temat: Re: IDEA + Umowa = Pytanie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzys1972 wrote:
> [...]
    > możliwość abym wypowiedział im np umowę za 1rok zwracając sprzęt ?? Czy

    masz precyzyjnie zapisane w umowie ile cię kosztuje rozwiązanie umowy
    przed okresem 2 lat.
    Zwrotem sprzętu nie są zainteresowani. Nie po to go sprzedawali.

  • 3. Data: 2005-05-30 16:59:20
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "Krzys1972" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > możliwość abym wypowiedział im np umowę za 1rok zwracając sprzęt ?? Czy
    Umowę możesz wypowiedzieć w każdym czasie. Obciążony zostaniesz karą umowną
    w wysokości przewidzianej w umowie. Masz jako dłużnik prawo żądać
    zmniejszenia kary umownej proporcjonalnie do okresu trwania umowy - jeśli
    wypowiesz po roku, to kara w dół o połowę, jednakże takie żądanie musisz
    zgłosić. (art. 484 par.2 KC)

    p.
    W,