  • 1. Data: 2005-05-30 15:27:55
    Temat: materiały reklamowe
    Od: "Jabu" <dr.feelgood@nospam_gazeta.pl>

    Witam

    Kilka lat temu brałem kredyt w jednym z banków, w umowie zawarta była
    klauzula o zgodzie na przetwarzanie moich danych min. do celów
    marketingowych, oczywiście bank korzysta z mojej zgody przysyłając mi
    materiały reklamowe.
    Klauzula w umowie ma następujące brzmienie :
    "Kredytobiorca wyraża zgodę na zamieszczanie i przetwarzanie swoich danych
    osobowych oraz inforacji o wierzytelnosci z tytułu udzielonego kredytu w
    bazie danych Banku oraz bazie danych "nazwa banku" dla realizacji ich celów
    statutowych i marketingowych, w tym otrzymywania ofert marketingowych.
    Kredytobiorca przyjmuje do wiadomosci, że przysługuje mu prawo wgladu do
    swoich danych osobowych i ich poprawiania oraz oswiadcza, ze podane wyzej
    dane przekazuje dobrowolnie"

    Oczywiście niema informacji przez jaki czas mogą mi te materiały przysyłac.
    Czy w związku z takim brzmieniem umowy jest jakas mozliwość "zablokowania"
    nawału makulatury jaki otrzymuję?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-30 15:36:32
    Temat: Re: materiały reklamowe
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jabu wrote:

    > Oczywiście niema informacji przez jaki czas mogą mi te materiały przysyłac.
    > Czy w związku z takim brzmieniem umowy jest jakas mozliwość "zablokowania"
    > nawału makulatury jaki otrzymuję?

    Tak.
    wyslij im list polecony w którym wycofujesz zgodę na przetwarzanie
    twoich danych osobowych w celach marketingowych i prosisz o wycofanie
    danych z bazy.