  • 1. Data: 2003-10-14 12:56:44
    Temat: I znowu jacys nasi dzielni policjanci sie popisali...
    Od: Arek <a...@e...net>

    http://info.onet.pl/813231,11,item.html

    I jak Leszku? Nic normalnym ludziom nie grozi,
    czy też Wojciech Podlecki też nie należy do normalnych ludzi?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 2. Data: 2003-10-14 15:18:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > http://info.onet.pl/813231,11,item.html
    >
    > I jak Leszku? Nic normalnym ludziom nie grozi,
    > czy też Wojciech Podlecki też nie należy do normalnych ludzi?

    Taki on normalny jak ty.
    A to komentarze do tego artykułu ze szmatławej gazety.

    "Komunikat powinien brzmieć zamiast "pobity" ".abity". Wtedy byłoby wszystko
    jasne. A relecja "Naszego ?Dziennika" już sama za siebie mówi że policja
    postąpiła SŁUSZNIE. BRAWO POLICJANCI!!!! Że tzw. "poszkodowany" ćmił marychę
    to wiedzą liczni świadkowie, że "użyczał" swoich zapasów kolesiom też
    wiadomo licznym "klientom". Przyjrzeć należy się "seansom" "Naszości", jest
    to klub "palaczy"."

    "Jeżeli ktoś podaje się za ponowne wcielenie Lenina, organizuje kretyńskie
    manifestacje, atakuje konsulat rosyjski, wypowiada same niedorzeczności, to
    jak można robić aferę na podstawie tego co powiedział gazecie ? Przecież
    Lisiewicz i jego koledzy powinni być natychmiast przebadani przez psychiatrę
    i w kaftan bezpieczeństwa !!! Demokracja nie polega na tym, żeby nienormalni
    " spychali" normalnych na margines życia, to chyba jasne co ? Z " Naszością"
    nie ma o czym dyskutować tylko badać ich i leczyć !!!"

    Czy ty też podajesz się za ponowne wcielenie Lenina???

    "po pierwsze - to wyssane z palca kłamstwo; Gazeta Polska raczej nie słynie
    z racjonalizmu i prawdomówności; to raczej jeden z najbardziej oszołomskich
    tytulow w kraju
    po drugie - gdyby to była prawda znaczyłoby to, że w końcu ktoś się wziął za
    zadymiarzy, oszołomów i najzwyklejszych w swiecie nierobów i nieudaczników z
    Naszości"

    Co ty chłopie czytasz??? Może od tego sfiksowałeś?

    Leszek

  • 3. Data: 2003-10-14 16:44:03
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

> [...]
    > Naszości"
    >
    > Co ty chłopie czytasz??? Może od tego sfiksowałeś?

    Nie zgadam się z Toba Leszku.
    Nie wiem o co Ci chodzi, co policja jak pobije człowieka to robi porządek?
    A jak by policja z Tobą robiła porządek i CIę pobiła, co byś zrobił?

    Komuna Mentalna

  • 4. Data: 2003-10-14 17:05:04
    Od: Sztoker <s...@a...pl>

    On Tue, 14 Oct 2003 14:56:44 +0200, Arek wrote:

    >http://info.onet.pl/813231,11,item.html
    >
    >I jak Leszku? Nic normalnym ludziom nie grozi,
    >czy też Wojciech Podlecki też nie należy do normalnych ludzi?

    Oczywiście, prosty sylogizm klaruje sprawę. Jeśli WP został pobity przez
    policję, a policja normalnych ludzi wszak nie bija, to znaczy, że WP
    normalnym człowiekiem nie jest. Jeszcze jakieś wątpliwości?

    Sztoker

  • 5. Data: 2003-10-14 17:55:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jak by policja z Tobą robiła porządek i CIę pobiła, co byś zrobił?

    Mi to nie grozi. Normalnych , praworządnych obywateli nie tykają;))
    A jeśli czasem przesadzą z zamiataniem śmieci? Wybaczam;)

    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2003-10-14 20:02:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    > Mi to nie grozi. Normalnych , praworządnych obywateli nie tykają;))
    > A jeśli czasem przesadzą z zamiataniem śmieci? Wybaczam;)

    Jak przesadzą kolejny raz i zamiotą Twoje dziecko lub kochaną kobietę
    też im wybaczysz i puścisz oczko?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 7. Data: 2003-10-14 20:04:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Sztoker rzecze:
    > Oczywiście, prosty sylogizm klaruje sprawę. Jeśli WP został pobity przez
    > policję, a policja normalnych ludzi wszak nie bija, to znaczy, że WP
    > normalnym człowiekiem nie jest. Jeszcze jakieś wątpliwości?

    Nie no już nie mam żadnych.
    W sumie jak bili 20 lat temu to też nienormalnych.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 8. Data: 2003-10-14 20:07:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    > Taki on normalny jak ty.
    > A to komentarze do tego artykułu ze szmatławej gazety.
    [..]
    > Czy ty też podajesz się za ponowne wcielenie Lenina???
    [..]
    > Co ty chłopie czytasz??? Może od tego sfiksowałeś?

    No na pewno nie czytam komentarzy anonimów, którzy nie biorą
    odpowiedzialności za to co wypisują.

    Jak rozumiem gościu sam się obił drzwiami od szafki lub zeskoczył
    ze schodów i to tak profesjonalnie, że wygląda na mocno pobitego...

    Oczywiście jak kogoś nasi dzielni policjanci wyrzucą przez okno to
    też będzie, że uciekał z V piętra ?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 9. Data: 2003-10-14 20:44:53
    Od: Artur <a...@j...com>

    Facet - nie rob z siebie kombatanta od siedmiu bolesci.
    Zapominasz, ze jestes mlodszy ode mnie raptem o kilka miesiecy i ja
    bardzo dobrze pamietam co sie dzialo 20 lat temu.

    A.

  • 10. Data: 2003-10-15 13:39:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur" <a...@j...com> napisał w
    wiadomości
    03.jasien.net...

    Zapominasz, ze jestes mlodszy ode mnie raptem o kilka miesiecy i ja
    bardzo dobrze pamietam co sie dzialo 20 lat temu.

    Arek to sfrustrowany szczyl.Może ojciec go bił albo co gorszego???? Daruj mu
    jak chrześcijanin.On nie wie co pisze;))

    Pozdr
    Leszek