  • 1. Data: 2003-10-14 10:40:33
    Temat: Termin rozprawy a wycofanie pozwu
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Witam !
    Krótkie pytanko ;)
    Czy i w jakim terminie mozna wycofac pozew o alimenty, jesli zostal juz
    wyznaczony termin rozprawy ?

    TOM TS635-RIPE
    FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl
    After hours -> http://www.wcwi.net.pl
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 2. Data: 2003-10-14 14:40:59
    Temat: Re: Termin rozprawy a wycofanie pozwu
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <s...@d...kosza.com.pl> napisał w
    wiadomości news:bmgjqv$99c$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Witam !
    > Krótkie pytanko ;)
    > Czy i w jakim terminie mozna wycofac pozew o alimenty, jesli zostal juz
    > wyznaczony termin rozprawy ?
    >
    > Pozdrawiam

    Jesli pozwana wdala sie w spor co do istoty sprawy to mozesz tylko za jej
    zgoda.
    Jesli nie to (np nie odpowiedziala na pozew) to mozesz bez jej zgody.
    Termin: do chwili uprawomocnienia sie wyroku w I instancji a jesli bedzie
    apelacja
    to do wydania wyroku w II instancji.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-10-14 14:45:38
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    NoMAD wrote:

    > Jesli nie to (np nie odpowiedziala na pozew) to mozesz bez jej zgody.

    Strona pozwana nie odpowiedziala na pozew.

    > Termin: do chwili uprawomocnienia sie wyroku w I instancji a jesli bedzie
    > apelacja
    > to do wydania wyroku w II instancji.

    Nie bylo jeszcze rozprawy w I instancji - jest tylko wyznaczony temrin,
    powódka po prostu "rozmysliła się" międzyczasie z wnoszenia pozwu.

    Czyli mozna wycofac bez problemu ?

  • 4. Data: 2003-10-14 14:53:06
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > Nie bylo jeszcze rozprawy w I instancji - jest tylko wyznaczony temrin,
    > powódka po prostu "rozmysliła się" międzyczasie z wnoszenia pozwu.
    >
    > Czyli mozna wycofac bez problemu ?

    No przeciez napisalem ze wycofac mozna az do chwili uprawomocnienia
    sie wyroku w I instancji ;-)).
    To znaczy ze mozesz pozew wycofac od chwili wniesienia pozwu do chwili jw.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-10-14 15:00:50
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    NoMAD wrote:

    > No przeciez napisalem ze wycofac mozna az do chwili uprawomocnienia
    > sie wyroku w I instancji ;-)).
    > To znaczy ze mozesz pozew wycofac od chwili wniesienia pozwu do chwili jw.

    Dzieki :) Weź poprawke, ze gadasz z tepym informatykiem, lamerem prawnym :)
    Jeszcze jedno :)
    Czyli jesli pozew zostanie wycofany przed terminem rozprawy, to rozprawa sie
    w ogole nie odbedzie ??

    Pozdrawiam

    Pozdrawiam również :)

  • 6. Data: 2003-10-14 15:05:45
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    :)
    > Jeszcze jedno :)
    > Czyli jesli pozew zostanie wycofany przed terminem rozprawy, to rozprawa

    Tak ;-)

  • 7. Data: 2003-10-14 15:14:37
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > Dzieki :) Weź poprawke, ze gadasz z tepym informatykiem, lamerem prawnym
    :)

    To ja jako lamer komputerowy (no moze przesadzilem troche;-))
    tez mam pytanie do specjalisty:
    Mam polaczenie z internetem przez kablowke o predkosci 64 kbts/s.
    Poczatkowo sciagajac pliki przez DC++ uzyskiwalem predkosc max
    do 10 KB/s
    Jakis czas temu zaintalowalem jakas poprawke w Win Updates dotyczaca
    Microsoft Net cos tam
    Teraz uzyskuje lepsze predkosci ale szczyt byl kilka dni temu: o 1 w nocy
    mialem transfer taki (sciagalem 4 pliki)
    1 plik - 10 KB/s
    2 plik - 15 KB/s
    3 plik - 35 KB/s
    4 plik - ?!!! 70 do 120 KB/s (dawalo 6 MB na minute)

    Czy to mozliwe?

    Download Accelerato'em lecialo ok 400 KB/s - przezylem szok!

    Czy to mozliwe??