  • 11. Data: 2003-10-15 14:08:41
    Temat: Re: I znowu jacys nasi dzielni policjanci sie popisali...
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    > Arek to sfrustrowany szczyl.Może ojciec go bił albo co gorszego???? Daruj mu
    > jak chrześcijanin.On nie wie co pisze;))

    I Ty masz się za normalnego człowieka?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 12. Data: 2003-10-15 16:36:53
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bmjkd3$c8v$1@news.onet.pl

    > I Ty masz się za normalnego człowieka?

    (cytuje...)
    [...] mialbys polamane rece i cieszyl bys sie ze masz cale jaja [...]

    [...] dorwe was po ktoryms piwie [...]

    - mhmh, mhmhmhmhm, mhhhhh !
    - ze co ?
    (arek wyjmuje ochraniacz nazebny z ust)
    - pytalem czy powtorzysz w 4 oczy to co mowiles na necie!

    (itd itd)

    arku, a TY masz sie za normalnego? buahaahha ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2003-10-15 16:55:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > arku, a TY masz sie za normalnego? buahaahha ;)

    To już było przedmiotem "ankiety". Wyszło że TYLKO ON jest normalny.

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2003-10-15 19:35:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    > To już było przedmiotem "ankiety". Wyszło że TYLKO ON jest normalny.

    Ale po kiego te rojenia?
    Najpierw NIBY normalny człowieku obrażasz mojego ojca, a teraz jeszcze to?

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 15. Data: 2003-10-15 21:20:20
    Od: "ben" <b...@o...pl>

    O czym tu dyskutować? Jeśli prawdą jest, że Policja nadużyła swoich uprawnień,
    konkretni policjanci powinni ponieść konsekwencje, jeśli to kłamstwo - powinna
    odpowiedzieć za to Gazeta.
    Czy jeśli słyszymy o tym, że ksiądz utrzymywał kontakty seksualne z dzieckiem,
    to oznacza, że cały kler to pedofile? Tak samo nie należy generalizować w
    przypadku działań Policji i snuć w nieskończoność wizję państwa policyjnego.
    Ben

  • 16. Data: 2003-10-15 21:42:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    ben rzecze:
    [..]
    > przypadku działań Policji i snuć w nieskończoność wizję państwa policyjnego.

    Pisałem już o tym wielokrotnie - nie chodzi o sam fakt popełnienia przestępstwa
    przez jakiegoś *pojedyńczego* policjanta bo czarne owce są wszędzie.
    I tu się z Tobą zgadzam, że czarne owce nie plugawią całej grupy.
    Niestety nie w tym jest problem.
    Problemem jest przyzwolenie reszty, na takie rzeczy!
    Powszechne "ślepnięcie", odwracanie głowy, czy wreszcie nawet zwykłe zmowy całych
    grup policjantów!
    Do tego dochodzi cała reszta - sądy, które zawsze przyklepują to co podłoży
    prokuratura, a wiarę dadzą policjantowi a nie cywilowi, uchwalanie policyjnego
    prawa ograniczającego podstawowe swobody obywatelskie, wreszcie systematyczne
    i celowe działania policji polegające na nękaniu młodych ludzi naruszające ich
    swobodę i godność! Polecam doskonały artykuł na ten temat w jednym z tygodników.
    Nie pomnę teraz czy to było Wprost, Polityka, czy Newsweek.
    Po kiego to robią? Czemu ma służyć to ciągłe i debilne podgrzewanie kotła?

    Możesz mi powiedzieć jak inaczej to wytłumaczyć niż budowaniem państwa policyjnego?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 17. Data: 2003-10-15 22:15:19
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

    > Możesz mi powiedzieć jak inaczej to wytłumaczyć niż budowaniem państwa
    policyjnego?

    mogę... schizofrenia paranoidalna?

  • 18. Data: 2003-10-15 22:22:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    kinka rzecze:
    > mogę... schizofrenia paranoidalna?

    Znaczy się to wszystko to są moje urojenia i omamy,
    a nie fakty podawane w mediach?

    ubawiony
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 19. Data: 2003-10-15 22:37:00
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

    > Znaczy się to wszystko to są moje urojenia i omamy, a nie fakty podawane w
    mediach?

    zgadzam się jedynie co do podającego, a znając media dość dobrze - większość
    istotnych faktów została pominięta, zniekształcona albowiem nie pasowała do
    planowanego wydźwięku publikacji...