  • 161. Data: 2021-08-19 19:01:05
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 16:18, Kviat pisze:
    > Skąd pewność, że nie wpakujesz do hetero-pato rodziny?

    To po co bić pianę. Tfuuudemokracja uznała że lepiej, bezpieczniej,
    łatwiej jest oddać heterykom.

    Konsensus naukowy ;-) uznał że dziecko w łonie matki jest człowiekiem.
    I co? TFUUUdemokracja pozwala takiego człowieka ZABIJAĆ ;-)

  • 162. Data: 2021-08-19 19:05:36
    Temat: Re: I na co to jest dowód? Że w Polsce powinno się wprowadzić małżeństwa gejowskie i adopcję?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 18:56, Jacek Maciejewski pisze:

    > Zapomniałeś o religii głupiego mastera :)

    O proszę. Następny z kręgu MIŁOŚCI BLIŹNIEGO ;-)

  • 163. Data: 2021-08-19 19:15:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Takimi odzywkami nie zabłyśniesz

  • 164. Data: 2021-08-19 19:21:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Konsensus naukowy ;-) uznał że dziecko w łonie matki jest człowiekiem.
    > I co? TFUUUdemokracja pozwala takiego człowieka ZABIJAĆ ;-)

    A to jest kwestia naukowa czy prawna/polityczna?
    Po kiego wuja są prawne limity 12, 15, 18 i 21 lat uzyskiwania
    wszystkich praw człowieka bez ograniczeń?

    Ja jestem przeciw aborcji ale jako męska szowinistyczna świnia nie
    wypowiadam się stanowczo nawet przeciw aborcji (niemal) na życzenie
    dopóki oponent nie ma *żadnych* wątpliwości moralnych.
    "Mniejsze zło" i "zło konieczne" jestem w stanie jakoś przełknąć,
    "zwykłą procedurę medyczną" nie złamanego wuja.

    Możliwość osobistego wpadnięcia w (prawną) ciążową pułapkę bardzo
    zmienia perspektywę IMHO.

    --
    A. Filip

  • 165. Data: 2021-08-19 19:38:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 16:41, Kviat pisze:

    > Ale rozumiesz, że jeżeli właściciele niewolników przegłosują
    > niewolnictwo, to normalny człowiek nie ma prawa uznać takiego wyniku
    > "demokracji"?
    > Z tym jest dokładnie tak samo...

    Nie jest tak samo

    Cały czas mylisz pojęcia PRAWA z przywilejem

    Zabranie wolności to nie to samo co brak przyznania przywileju materialnego

    > Odnalazłbyś się w Afganistanie jak mało kto.

    I znowu mowa miłości

  • 166. Data: 2021-08-19 19:42:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 16:48, Kviat pisze:
    > I ktoś ci zabrania mieć?

    Nie przeczytałeś. MAM MIEĆ TEŻ bo mi się NALEŻY
    MA MI ZOSTAĆ DANE!

  • 167. Data: 2021-08-19 19:43:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 16:48, Kviat pisze:
    > A jak będziesz chciał kupić kawałek pastwiska, to zostań księdzem.

    TO geje idą na księdza ;-) żeby mieć pastwisko? ;-)

  • 168. Data: 2021-08-19 20:46:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 19.08.2021 o 18:45, _Master_ pisze:

    > To tam plują? Ja myślałem że robią coś innego ;)
    >
    > Od dawna uważam że geje w sutannach to zakała narodu

    Dziecko drogie, pisałem o pedofilach, a nie o gejach.
    To po pierwsze.

    Po drugie, a mnie, w przeciwieństwie do ciebie, chuj obchodzi co robią
    między sobą dorośli ludzie przebierający się w czarne sukienki, czy tam
    inne koronki. Masz sporo przemyśleń na ten temat...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 169. Data: 2021-08-19 21:27:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2021 16:48:39 +0200, Kviat napisał(a):

    > I ktoś ci zabrania mieć?
    >
    > A jak będziesz chciał kupić kawałek pastwiska, to zostań księdzem.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Kviatku, nikt ci nie powiedział żebyś nie dyskutował z głupcem bo cię
    mogą z nim pomylić?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 170. Data: 2021-08-20 00:30:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-19, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ogolnie tak, tylko skad pewnosc, ze nie wpakujesz chlopaka do
    > homo-pato rodziny ?

    Zapewne taka sama jak przy innej rodzinie adopcyjne. Tamten link, który
    podawałem na początku dyskusji, zdaje się pokazywał np. przemoc w
    rodzinach homo na poziomie dużo mniejszym od tradycyjnych.

    --
    Marcin