  • 1. Data: 2021-07-01 21:48:26
    Temat: Taki trochę Smoleńsk
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Na jaw wychodzi kolejna afera z lekceważeniem procedur lotniczych
    przez pilotów rządowego samolotu z Adrianem na pokładzie. Incydent
    sprzed roku.

    https://wiadomosci.wp.pl/chaos-w-kabinie-taki-troche
    -smolensk-6656254322567744a

    Państwo z tektury? Poddanej recyklingowi. Państwo z papieru toaletowego.
    Kolejny raz można powiedzieć: udało się i tym razem.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-07-02 10:40:51
    Temat: Re: Taki trochę Smoleńsk
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 01 Jul 2021 21:48:26 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > https://wiadomosci.wp.pl/chaos-w-kabinie-taki-troche
    -smolensk-6656254322567744a

    > Państwo z tektury? Poddanej recyklingowi. Państwo z papieru toaletowego.
    > Kolejny raz można powiedzieć: udało się i tym razem.

    Udało się, bo Tusk nie zdążył podłożyć trotylu, czyli plus dla Służby
    Ochrony Państwa. A mówią, że SOP potrafi tylko rozbijać limuzyny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl