  • 171. Data: 2021-08-20 00:55:50
    Temat: Re: Aborcja/Zabijanie nienarodzonych [Was: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-19, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A to jest kwestia naukowa czy prawna/polityczna?
    > Po kiego wuja są prawne limity 12, 15, 18 i 21 lat uzyskiwania
    > wszystkich praw człowieka bez ograniczeń?

    Oczywiscie, że jest to kwestia wyłącznie polityczna, czytaj,
    religijno-światopoglądowa, więc takie pseudonaukowe bełkoty to tylko
    zasłona dymna, aby któraś ze stron mogła się pobryndzlować odpowiedniej
    klasy, jak uważa, argumentem.

    > Ja jestem przeciw aborcji ale jako męska szowinistyczna świnia nie
    > wypowiadam się stanowczo nawet przeciw aborcji (niemal) na życzenie
    > dopóki oponent nie ma *żadnych* wątpliwości moralnych.
    > "Mniejsze zło" i "zło konieczne" jestem w stanie jakoś przełknąć,
    > "zwykłą procedurę medyczną" nie złamanego wuja.

    Żadna normalna osoba nie chce aborcji i nie będzie jej traktować
    instrumentalnie. Dla mnie jest to kwestia jakiejś równowagi między
    dobrem wszystkich zainteresowanych stron. To jest dyskusja oparta na
    takich samych mechanizmach psycho-społecznych jakie występuje np. przy
    eutanazji. Dla super konserwatywnych religijnych grup ciało człowieka,
    póki komórki żyją, jest jakąś absolutną świętością i nie ma znaczenia
    czy jest tam np. żywy mózg czy nie. Dla innych liczy się również np.
    dobro rodziny.

    --
    Marcin

  • 172. Data: 2021-08-20 01:18:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-19, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > A jaki widzisz problem w małżeństwie mężczyzny z 2-3 kobietami, lub na
    > odwrót (lub z 4-5-6-7?)? Traktujesz takie osoby jako nie normalne?
    > Dlaczego prawo w całym cywilizowanym świecie tego zabrania, a bigamia
    > (łatwa w czasach przedcyfrowych) była surowo karana?
    >

    > -----
    jak osoba bliska, gdy partnerowi się coś

    Ha, dobry temat. No dlaczego?

    --
    Marcin

  • 173. Data: 2021-08-20 01:34:20
    Temat: Re: I na co to jest dowód? Że w Polsce powinno się wprowadzić małżeństwa gejowskie i adopcję?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-19, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > O proszę. Następny z kręgu MIŁOŚCI BLIŹNIEGO ;-)

    Twoi wyzywający Cię rozmówcy mają lekki problem z tym, że starasz się
    trywializować i wyśmiewać ich argumenty zamiast odnieść się do nich
    merytorycznie. Ty masz zaś problem, że nie chcesz lub nie potrafisz się
    odnieść do tych argumentów merytorecznie i uciekasz w wyśmiewanie.

    W następnej sesji Z-W-P rozważymy powody takiego stanu rzeczy.

    --
    Marcin

  • 174. Data: 2021-08-20 12:47:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdyż jest konsensus naukowy, że pedzie zostają naziolami i kibolami, dla ukrycia się
    i dla osiągnięcia wyższej dominującej męskiej
    (zamiast uległej żeńskiej) pozycji w pedziowskiej populacji.
    Dowód to m.in. big data ze stadionów i naziolowskich napierdalanek - sprawdź, ile
    pedziów wstąpiło do kiboli i nazioli.

    -----

  • 175. Data: 2021-08-20 12:51:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może na północy mroźnej Skandynawii jest kultura podobna do grenlandzkiej, gdzie ze
    względu na bardzo trudne warunki udostępniało
    się własną żonę utrudzonemu wędrowcowi?
    Do tego przy okazji następowało bezwiedne (a może i zaobserwowane?) wzbogacenie
    materiału genetycznego.

    -----

  • 176. Data: 2021-08-20 13:35:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2021 14:12:25 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Podobne doświadczenia mam z Niemiec.

    Szwedki nie sa duzo inne ... podobno

    https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.11
    11/aogs.13732

    https://www.nature.com/articles/s41598-021-93410-6

    https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/apa.1280
    3

    itd

    Gdzies tam mozna wyczytac, ze ~20% Szwedow ma seksualny debiut w wieku
    14 i mniej lat, a w srod nich znakomita wiekszosc to "rdzenni
    Szwedzi".

    I taka ciekawostka: wsrod chlopcow ktorzy debiutowali ponizej 15 lat
    jest/bylo 3.5% homo i 0.9% biseks. i 6.1% "not sure".
    Wsrod starszych odpowiednio 0.4%, 1.4% i 2.9%

    Tych starszych jest duzo wiecej, czyzby wiec w spoleczenstwie bylo
    ~0.5% homo i ~1.3% bi mezczyzn? I ok 3% niepewnych.
    Pytano mlodych, wiec moglo sie pozniej zmienic.

    A u wczesnie startujacych dziewczynek 0% homo, 10% bi i 4.9%
    niepewnych. U starszych 0.3, 5.2 i 5.3 %

    Chlopcow rodzi sie wiecej, wiec dziewczat dla wszystkich nie starczy
    :-)

    A z blizszej dzialki
    http://www.aaem.pl/Sexual-initiation-of-youths-in-se
    lected-European-countries-compared-with-their-sexual
    ,71826,0,2.html

    powod inicjacji:
    Polska - Love 54%
    Niemcy - Accident 61%

    J.

  • 177. Data: 2021-08-22 17:40:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 20:46, Kviat pisze:
    > Dziecko drogie, pisałem o pedofilach, a nie o gejach.
    > To po pierwsze.

    Sądząc po medialnych doniesieniach tvn to co drugi ksiądz to pedofil a
    gwałcą głównie chłopców.

    Źle tvny donoszą?

    Masz sporo przemyśleń na ten temat...

    Skąd pomysł że mnie to obchodzi? Zaczynasz temat z klerem a ja mam mieć
    "przemyślenia"?

    Ja to napisałem?

    "Jesteś takim samym idiotą jak niektórzy tutejsi grupowicze, którzy do
    upadłego będą udawać, że nigdy nie słyszeli o kościelnej pedofilii."

  • 178. Data: 2021-08-22 17:46:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-19-sierpnia-2021 o 16:48, Kviat pisze:
    > to zostań księdzem.

    Ty masz chyba jakiś uraz do kleru. Jakiś pedofil Ci krzywdę zrobił?

    Hetero był? ;-)

  • 179. Data: 2021-08-22 17:48:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przecież on wykazuję swoją wyższość zrównując się poziomem z tym
    najniższym ;-)

    Ty też potrafisz wykazywać...

  • 180. Data: 2021-08-22 17:57:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-20-sierpnia-2021 o 01:18, Marcin Debowski pisze:
    > Ha, dobry temat. No dlaczego?

    Tłumaczenie w obu tych przypadkach zdaje się identyczne.

    Oni czują się pokrzywdzeni, nie mogą sformalizować swoich związków, są
    wytykani palcami, opluwani, mają przez to problemy tożsamościowe a
    przecież też chcą być szczęśliwi i mieć swoje rodziny, ulgi podatkowe,,
    odwiedziny w szpitalu i prawo do spadku... ;-)