  • 51. Data: 2009-10-18 00:37:47
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów [o "wyższości" psa nad tucznikiem]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > A sprzedaz grzybkow przy drodze? Zurkow na targu? Pomidorow z wlasnego
    > ogrodu?

    A do więzienia, paskudnych spekulantów i paskarzy!

    Słuszną linię ma nasza partia!

  • 52. Data: 2009-10-18 00:41:47
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Art. 35 ust. 1-2 ustawy o ochronie zwierząt.

    Jakoś nie widzę, żeby ta ustawa zakazywała zabijania jakichś konkretnych
    zwierząt, a w szczególności psów.

  • 53. Data: 2009-10-18 00:44:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel pisze:

    > Żartujesz prawda?

    Smalec jest nielegalny?

    > A jeśli nie żartujesz, to cel sprzeczny z zws nie może być jakimkolwiek
    > uzasadnieniem.

    Nie tobie ustalać zasady.

  • 54. Data: 2009-10-18 00:48:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Myślę, że żartuje; a żart ten, choć może się wydawać okrutny -- w świetle
    > tego jak się w Polsce traktuje olbrzymią większość psów, nie jest jeszcze
    > najgorszy.

    Dokładnie.

    > Być może nawet los obchodzi się z psem, który skończył jako smalec w
    > słoiku, w stosunkowo łagodny sposób. Wiejskie psy dyndają na metrowych
    > łańcuchach, reszta karmiona jest w sposób, który skraca im życie
    > spokojnie o 1/3.

    Dodaj jeszcze przywiązywane drutem w lasach, żeby zdechły z głodu,
    połamane po wyrzuceniu z samochodu. Los psów w schroniskach też nie jest
    zbyt wesoły - dla większości to powolne konanie.

    Wiele z nich miało lepszy koniec - skoro było z czego robić smalec, to
    przynajmniej nie była to śmierć głodowa.

  • 55. Data: 2009-10-18 00:49:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    poreba pisze:

    > Bzzzz, wrong. Podlega. Nie jest to wprawdzie
    > POF, jednak pożytki ze swojego lasu masz
    > opodatkowane - ryczałtem.

    Ze swojego.

    A większość tych zbieraczy handlujących przy ulicach to, odnoszę
    wrażenie, posiadaczami lasów nie jest ;)

  • 56. Data: 2009-10-18 06:54:36
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Ze swojego.
    >
    > A większość tych zbieraczy handlujących przy ulicach to, odnoszę
    > wrażenie, posiadaczami lasów nie jest ;)

    <tryb-czepialski-bardzo> To nie są "współposiadaczami"
    Lasów Państwowych? ;-) </tryb-czepialski-bardzo>

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nieszczęścia pochodzą z naszych ust, choroby też wchodzą ustami.

  • 57. Data: 2009-10-18 07:14:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 02:41:47 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jakoś nie widzę, żeby ta ustawa zakazywała zabijania jakichś konkretnych
    > zwierząt, a w szczególności psów.

    I słusznie, że nie widzisz -- na tym polega istota normy generalnej i
    abstrakcyjnej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 58. Data: 2009-10-18 09:49:44
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 17 Paź, 16:18, Gotfryd Smolik news wrote:
    >   Obstawiam to pierwsze :)

    No to się załapaliśmy;-)
    Wszak nasze posty są dalekie od tematu wątku;p

    >   Znaczna większość społeczeństwa nie zdaje sobie sprawy, że zarówno
    > (...)
    > podatek się nie należy, mimo istnienia "świadczenia".

    Każdy ma prawo do niewiedzy - ale nikt mu nie daje prawa, by narzucał
    innym ową niewiedzę.

    >   Kanapki przytaczam dlatego, że raz na pół roku ktoś je wyciąga
    > na .podatki zza pasa w dyskusji o "nieodpłatnych świadczeniach",
    > w podobnym stylu :) (znaczy "to co, jak robię kanapki własnym
    > dzieciom to podatek się należy?")

    Kanapki są dobrym przykładem:)
    Przecież każdy coś mówi na podstawie tego co zna.
    U niektórych znajomość sprowadza się do kanapek;p
    BTW Gdy nastał sejm kontraktowy, to w którymś momencie z jego kuluarów
    na prowincję spłynęła wieść, iż należy zaliczki pobierane w z-dach
    pracy traktować jako pożyczki i w związku z tym objąć je opłatą
    skarbową.
    No cóż, wtedy gro posłów wywodziło się z klasy robotniczej i całkiem
    być może, że prócz zaliczek a konto wynagrodzeń również tak
    wykorzystywali zaliczki pobrane na poczet zakupów dla zakładu pracy.

    > [...]
    >   To są chyba bakterie albo grzyby "wraz z podłożem hodowlanym",
    > którym (podłożem) są jadalne rośliny, więc wychodzi czysta
    > sprzedaż osobiście wyprodukowanych produktów rolnych - nie
    > podlega pod podatek dochodowy.
    >   Mylę się gdzieś? :)

    Nie wiem. Kiedyś wiadome mi było, że sprzedaż nieopodatkowana dotyczy
    produktów rolnych nieprzetworzonych. A żurek, jakby nie patrzeć, to
    już jest przetworzona mąka.

    >   Tak, wiem, uwaga że hodowane w celach spożywczych bakterie
    > jakby nie było pozostają roślinami - więc hodowca jest
    > rolnikiem - może się wydawać szokująca, ale przecież *formalnie*
    > tak jest, prawda?

    Rolnik, który mieszka w mieście? Wszak tu ma bliżej na targ, a hodowla
    nie jest skomplikowana;-)

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 59. Data: 2009-10-18 09:55:34
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 17 Paź, 20:04, poreba wrote:
    > Bzzzz, wrong. Podlega. Nie jest to wprawdzie
    > POF, jednak pożytki ze swojego lasu masz
    > opodatkowane - ryczałtem.

    Hmm... Nie wiem, czy są to pozostałości komuny czy też podstawy
    kapitalizmu;/
    Ale uważam to za słuszne!
    Bo jak to bardzo boli właściciela lasu, to niech pozbiera to runo i je
    sprzeda bez podatku;p
    A jak mu się nie zechce chodzić i schylać, to niech wystawia płatne
    zezwolenia na zbiory w swoim lesie.
    W obu przypadkach ja mam korzyść: mogę to runo dostać na targu;p

  • 60. Data: 2009-10-18 10:22:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > <tryb-czepialski-bardzo> To nie są "współposiadaczami"
    > Lasów Państwowych? ;-) </tryb-czepialski-bardzo>

    Tylko w bardzo abstrakcyjnej teorii ;)