  • 1. Data: 2009-10-16 07:35:58
    Temat: Automaty z żywnością
    Od: zly <b...@N...fm>

    Jak odzyskać pieniądze z automatu z jedzeniem/napojami? Ostatnio straciłem
    w sumie z 10zł, bo automat połknął kasę i ani nie chciał jej zwrócić ani
    wydać towaru. W jednym przypadku zgłosiłem to na numer podany na automacie
    (automatyczna sekretarka - nikt nie oddzwonił).
    Jak miałem taki przypadek z parkometrem, to pan na lini spisał numer
    rejestracyjny, numer parkomatu i mówił, że jak coś to dzwonić. Tu niestety
    brak jakiegokolwiek kontaktu i tak naprawdę brak możliwości udowodnienia
    czegokolwiek.
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-10-16 08:12:21
    Temat: Re: Automaty z żywnością
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 09:35:58 +0200, zly napisał(a):

    > Jak odzyskać pieniądze z automatu z jedzeniem/napojami? Ostatnio
    > straciłem w sumie z 10zł, bo automat połknął kasę i ani nie chciał jej
    > zwrócić ani wydać towaru.

    Cały czas wrzucałeś pieniądze do zepsutego automatu? Aż uzbierała się
    dycha? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-10-16 11:05:16
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Cały czas wrzucałeś pieniądze do zepsutego automatu? Aż uzbierała się
    > dycha? ;-)

    Wystarczy, że chciał coś kupić za 6 zł i wrzucił dwie "piątki" :)

    Pzdr
    K.

  • 4. Data: 2009-10-16 11:58:59
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 08:12:21 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Cały czas wrzucałeś pieniądze do zepsutego automatu? Aż uzbierała się
    > dycha? ;-)

    Tak się zastanawiałem, czy ktoś się uczepi :P Nie, dwa różne automaty. Ale
    się jakoś zbiegło w czasie nieco ponad tygodnia.
    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-10-16 12:29:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:58:59 +0200, zly napisał(a):

    > Tak się zastanawiałem, czy ktoś się uczepi

    Przynajmniej wiesz, że to usenet ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2009-10-16 12:37:33
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Ja bym zadzwoniła jeszcze raz i jeszcze raz, ewentualnie google i nazwa
    firmy... lub jest coś takiego jak Polskie Stowarzyszenie Vendingu może oni ci
    coś poradzą zanim skierujesz sprawę do sądu

  • 7. Data: 2009-10-16 13:09:30
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 16, 2:37 pm, "Imiennika" <i...@v...pl> wrote:
    > Ja bym zadzwoniła jeszcze raz i jeszcze raz, ewentualnie google i nazwa
    > firmy... lub jest coś takiego jak Polskie Stowarzyszenie Vendingu może oni ci
    > coś poradzą zanim skierujesz sprawę do sądu

    Od razu niech wali do sadu, a co tam! Dychacz klepakow piechota nie
    chodzi :)

  • 8. Data: 2009-10-16 13:22:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 06:09:30 -0700, BK napisał(a):

    > Od razu niech wali do sadu, a co tam! Dychacz klepakow piechota nie
    > chodzi

    I jeszcze prokuratora powiadomić. Najlepiej Generalnego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 9. Data: 2009-10-16 15:42:34
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:22:42 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > I jeszcze prokuratora powiadomić. Najlepiej Generalnego.

    Się śmiejecie, ale przecież ja nie byłem jedyny. Jeden z automatów stał na
    hali w kerfurze. Podejrzewam, że w ciągu dnia pare stówek mógł zgarnąć. Nie
    bedę latał za drobnicą, bardziej chodzi mi o to co realnie można zrobić.
    --
    marcin

  • 10. Data: 2009-10-16 16:58:46
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał

    > Od razu niech wali do sadu, a co tam! Dychacz klepakow piechota nie
    > chodzi :)

    I uważasz, że tylko ten jeden automat i tylko tę jedną osobę oszukał?
    Przecież ci, co wystawiają te automaty tylko liczą na takie sytuacje, bo
    przecież nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się pieniaczył o parę
    złotych.

    Pozdr