  • 1. Data: 2003-06-26 07:31:46
    Temat: Haracze, Mafia - jak uniknac?
    Od: "Albert" <N...@i...pl>

    Witam.
    Temat trochę "twardy" ale takie pytania nurtują pewnie nie jednego...
    W jaki sposób osoba uruchamiająca lokal gastronomiczny/pub może się
    zabezpieczyć przed "opłatami za ochronę" ? Oficjalnie - nikt nic nie wie,
    nigdzie takiego czegoś nie ma jak "ochrona". Jednak rzeczywistość jest
    całkiem inna...

    Gosia

  • 2. Data: 2003-06-26 08:47:07
    Temat: Re: Haracze, Mafia - jak uniknac?
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Albert" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wie,
    > nigdzie takiego czegoś nie ma jak "ochrona". Jednak rzeczywistość jest

    Witam,
    Płacić formalnie za ochronę czyli wszelkie firmy ochroniarskie, albo
    postarać się o to, żeby policjanci często jadali w takim barze,
    albo mieć jakiegoś patrona :)

    Pzdr.
    Gali.

  • 3. Data: 2003-06-26 19:32:51
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Jeżeli to Warszawa to jest parę agencji ochrony co sobie z tym radzą
    podobno.

    Słonik

  • 4. Data: 2003-06-27 09:22:50
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Słonik" <s...@h...tv> napisał w wiadomości
    > Jeżeli to Warszawa to jest parę agencji ochrony co sobie z tym radzą
    > podobno.

    Czyli tak czy tak płacić trzeba...

    Alek

  • 5. Data: 2003-06-27 09:41:57
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Jeżeli to Warszawa to jest parę agencji ochrony co sobie z tym radzą
    > podobno.
    >
    > Słonik

    A więc haracz i tak zapłacisz, tyle, że legalny!!!.
    Jacek

  • 6. Data: 2003-06-27 11:30:45
    Od: Tomek Kruk <t...@s...rubikon.pl>

    On Thu, 26 Jun 2003 09:31:46 +0200, "Albert" <N...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    > zabezpieczyć przed "opłatami za ochronę" ? Oficjalnie - nikt nic nie wie,
    > nigdzie takiego czegoś nie ma jak "ochrona". Jednak rzeczywistość jest

    nie chcesz zlecać ochrony firmom zewnętrznym to chroń się sam

    nie potrafisz ???
    podejmuj ryzyko :)

  • 7. Data: 2003-06-27 12:41:51
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > A więc haracz i tak zapłacisz, tyle, że legalny!!!.
    > Jacek

    Z fakturą :)))

  • 8. Data: 2003-06-29 13:18:40
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    Osobiście uważam, ze najlepszym rozwiązaniem jest zatrudnienie ochrony. Nie
    zagdzam się z opiniami, że czy tak, czy tak płacisz haracz. Takie gadanie
    mnie wkurza, jest w Polsce jak jest i nie ma co biadolić, tylko starać się
    jakoś żyć. Myśle, że jeśli wszyscy by wynajmowali agencję ochrony, to kilka
    "panów co ochronią twoją dyskotekę" straciło by prace i tyle. A poza tym
    nawet gdyby nie istanial problem mafii, nie wyobrażam sobie prowadzenia
    pub'ów lub knajpekw dużych miastach,bez ochroniarzy !

  • 9. Data: 2003-07-01 21:34:56
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

    > Jeżeli to Warszawa to jest parę agencji ochrony co sobie z tym radzą
    > podobno.

    mozesz podac jakie? :) jezeli nie na forum to na priv. prosze bardzo!

    pozdrawiam,

    Witek