  • 1. Data: 2003-06-26 07:07:16
    Temat: Jak się przeprowadza spis inwentarza?
    Od: "Menka" <m...@a...net>

    Odziedziczyłam spadek, który jest we władaniu innych osób z którymi
    wcześniej nie utrzymywałam kontaktów. Oni tam pracują i zbierają plony.
    Jestem w trakcie przeprowadzania sprawy spadkowej. Czy powinnam zrobić spis
    inwentarza? Jeśli tak to jak się do tego zabrać? Jak coś takiego wygląda?
    Czy można zwrócić się z tym bezpośrednio do komornika czy do sądu, a może
    sąd wydaje takie rozporządzenie na sprawie o przejęcie spadku i ile to może
    kosztować A może konieczne byłoby zabezpieczenie spadku?