  • 1. Data: 2003-06-26 06:59:16
    Temat: Spadek po ojcu
    Od: "ALL" <a...@b...pl>

    Sprawa wydaje się dość zagmatwana, dla mnie oczywiście. 16 lat temu
    zmarł mój ojciec, mieszkaliśmy razem z moją mamą, bratem i babcią
    oraz dwiema jej córkami, czyli siostrami mojego ojca. Jeszcze wtedy
    nasza rodziana posiadalo gospodarstwo rolne ok. 16h oraz
    zabudowania gospodarskie, maszyny rolnicze oraz dom, w którym
    mieszkaliśmy. Przed śmiercią mój ojciec przepisał grunty rolne i chyba
    wszystko oprócz domu na moją babcię. Odnośnie problemu moje
    pytanie: czy z moimm bratem mamy prawo do jakiegokolwiek spadku,
    którego wcześniej nie otrzymaliśmy?