  • 11. Data: 2005-02-18 20:44:07
    Temat: Re: Ha ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    news:cv5ct8$nof$1@news.onet.pl...
    > bo to nie kara

    Jesli punkty karne nie sa kara, to czym? Forma nagrody?

    A.

  • 12. Data: 2005-02-18 21:15:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jesli punkty karne nie sa kara, to czym? Forma nagrody?

    Dokładnie tak.Jak gamoń straci prawko to w nagrodę społeczeństwo może czuć
    się bezpieczniej na drodze;))

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2005-02-18 21:51:36
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości
    > No i wtedy, 2005-02-18 12:47, *Leszek* w te oto słowa się odzywa:

    > Podepnę się pod wątek i podpytam odnośnie punktów karnych: dostaję 10 pkt
    > w styczniu, potem 9 pkt w lipcu. Czy w styczniu pierwsze dziesięć pktów mi
    > przepada, więc mam 9 punktów, czy też kasują mi się wszystkie puknty, ale
    > dopiero w lipcu następnego roku?

    kazdy, ktory dostajesz kasuje sie po roku czyli te 10 kasuje sie w styczniu
    i zostaje 9

  • 14. Data: 2005-02-19 07:27:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 18 Feb 2005 17:58:05 +0100,
    Wiesiek <r...@p...onet.pl> screamed:

    > OK. skoro nie bede wpisany, nie bede juz zawracał głowy im i sobie..szkoda
    > czasu...

    Zwłaszcza, że po odwołaniu mógłbyś wypłacić więcej. 100zł to i tak prezent.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 08:26:46 user up 10527 days, 20:21, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Breakthrough: It nearly booted on the first try.

  • 15. Data: 2005-02-19 18:37:37
    Od: "wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bandyta na bandycie, jedna sitwa i rączka rączkę myje.

    Co to za rozprawa...chyba moge powiedziec jak Oleksy, ze to farsa, jego nie
    ukarali za takie słowa ;)..a gdzie moi świadkowie? Gdzie podstawa prawna
    zezwalajaca na ustawienie znaku po lewej stronie..no gdzie??? I pięknie, moge
    oczywiscie sie odwołac..ale to juz wyższa instancja i wieksze
    koszty...FARSA..albo gorzej :((((

    Wiesiek

  • 16. Data: 2005-02-19 22:30:53
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    moge
    > oczywiscie sie odwołac..ale to juz wyższa instancja i wieksze

    jaka wyzsza instancja ? tam sama, chyba nie zrozumiales pouczenia stary! po
    wniesieniu sprzeciwu wyrok nakazowy traci moc i wszystko leci na normalnych
    zasadach, w 1. instancji. a koszty od instancji nie zaleza ponadto

  • 17. Data: 2005-02-19 22:55:26
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > wniesieniu sprzeciwu wyrok nakazowy traci moc i wszystko leci na normalnych
    > zasadach, w 1. instancji. a koszty od instancji nie zaleza ponadto

    OK. Dziękuję za informację..chyba miałem złe informacje :) Zawracać dalej
    sądowi głowę..czy nie???

  • 18. Data: 2005-02-20 00:10:53
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Wiesiek napisał(a):
    > OK. Dziękuję za informację..chyba miałem złe informacje :) Zawracać dalej
    > sądowi głowę..czy nie???

    Przecież to Twoje pieniądze...

    KG

  • 19. Data: 2005-02-20 11:23:20
    Od: "wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Przecież to Twoje pieniądze...
    >
    > KG
    Nie chodzi o pieniądze, chodzi o sprawiedliwość....uczciwą rozprawę...

  • 20. Data: 2005-02-20 12:52:47
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie chodzi o pieniądze, chodzi o sprawiedliwość....

    Twoją sprawiedliwość;))
    Twój wybór.

    Pzdr
    Leszek