  • 1. Data: 2005-02-17 20:44:42
    Temat: Zmiana dowodu osobistego
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    Witam!
    Nie wiem czy juz bylo poruszane ale jak nie to bardzo prosze o odpowiedz.
    Niedawno slyszalem w TVP1 ze na jakims osiedlu miasto chce zmienic nazwy
    kilku ulic. Czy z taka zmiana jest konieczna wymiana dowodu osobistego?
    Czy jak miasto dokona takiej zmiany to mozna obciazyc urzad miasta
    kosztami wymiany dowodu?
    Pozdrawiam!
    rajusan

  • 2. Data: 2005-02-18 03:14:29
    Temat: Re: Zmiana dowodu osobistego
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "rajusan" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilku ulic. Czy z taka zmiana jest konieczna wymiana dowodu osobistego?
    > Czy jak miasto dokona takiej zmiany to mozna obciazyc urzad miasta

    W przypadku gdy miasto zmienia nazwę ulicy na której mieszkasz, wymiana
    dowodu osobistego jest bezpłatna.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2005-02-18 09:23:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    kovalek wrote:

    > W przypadku gdy miasto zmienia nazwę ulicy na której mieszkasz,
    > wymiana dowodu osobistego jest bezpłatna.

    Ale za zdjęcie płacisz ty....

  • 4. Data: 2005-02-18 16:16:03
    Od: rajusan <b...@p...fm>

    kovalek napisał(a):

    > Użytkownik "rajusan" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > W przypadku gdy miasto zmienia nazwę ulicy na której mieszkasz, wymiana
    > dowodu osobistego jest bezpłatna.

    Znaczy sie placi cale spoleczenstwo ;-)
    rajusan