  • 21. Data: 2005-02-20 13:49:30
    Temat: Re: Ha ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Twoją sprawiedliwość;))
    > Twój wybór.
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Drogi Leszku, na razie to jest ich sprawiedliwość, ich materiały, ich opinia i
    ich wyrok..prawda?
    A gdzie moje zeznania, swiadkowie i materiały...

    A jak Ty rozumiesz sprawiedliwosc?

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 22. Data: 2005-02-20 13:58:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Drogi Leszku, na razie to jest ich sprawiedliwość, ich materiały, ich
    > opinia i
    > ich wyrok..prawda?

    Kto to są ci "oni" ?
    Teoria spiskowa?

    > A jak Ty rozumiesz sprawiedliwosc?

    Pojęcie szalenie subiektywne.

    Pzdr
    Leszek

  • 23. Data: 2005-02-20 14:58:16
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kto to są ci "oni" ?
    > Teoria spiskowa?

    No, mnie tam nie było...a chyba powinienem być, w końcu to w mojej
    sprawie...Oni, czyli sędzia, policja, protokolant. No czy spisek...mało
    brakuje, prawie jak za stalina, oskarzony nie jest potrzebny na sali rozpraw..

    > Pojęcie szalenie subiektywne.

    Masz racje, szczególnie jak zaczyna sie upraszczac postępowanie dla wygody
    wymiaru sprawiedliwości...

    > Pzdr
    > Leszek

    tez pozdrawiam

    Wiesiek

  • 24. Data: 2005-02-20 15:13:12
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Więc masz możliwość być.
    > Sędzia orzekał na podstawie tego co było w aktach. Nic pewnie nie
    > napisałeś, więc wersja policji. Zapewne wątpliwości nie budziła - był
    > znak, nie zastosowałeś się. Protokolanta ani policjantów tam nie było.
    >
    > KG

    Przeczytaj mój nowy post, działanie sądu w takim trybie jest pozbawione sensu,
    najpierw jest policjant..zgadzam sie , płacę mandat, nie zdadzam sie jest
    sąd..ale po co jest ten sad, powinien wiedzieć,ze nie zgodziłem sie na mandat,
    to po co mi proponuja zgode na ich zaoczny wyrok..wracamy do punktu wyjscia...
    Gdybym sie zgodził z sadem..to znaczy zgodziłem sie z policjantem...to dlaczego
    nie zgodziłem sie z policjantem? itd. itp...brak logiki...

    Wiesiek

  • 25. Data: 2005-02-20 15:13:22
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

  • 26. Data: 2005-02-20 15:21:31
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisałeś, więc wersja policji. Zapewne wątpliwości nie budziła - był
    > znak, nie zastosowałeś się. Protokolanta ani policjantów tam nie było.

    A co miałem napisac i do kogo, nie wiedziałem kiedy i gdzie będzie rozprawa,
    miałem prowadzic korespondencje z kim? wysłać im swiadków , gdzie?
    Może mi powiesz co mogłem zrobić? Jest policja, nie przyjmuję mandatu, zadaja
    pare pytań, cos piszą, nie chca mi tego pokazać, potem długo nic i po dwóch
    miesiacach przychodzi z sądu wyrok w trybie nakazowym...Gdzie miejsce na moje
    uwagi???
    Był znak? gdzie był, w jakim stanie? Nie wiem co policja wysłała do sądu.

    Wiesiek

  • 27. Data: 2005-02-20 15:31:42
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Wiesiek napisał(a):
> [...]
    > Gdybym sie zgodził z sadem..to znaczy zgodziłem sie z policjantem...to dlaczego
    > nie zgodziłem sie z policjantem? itd. itp...brak logiki...

    Minęło trochę czasu, wygasły emocje, może zmieniłeś zdanie.
    Może mniejszą czy inną karę przyjmiesz (od kilku dni możemy o tym
    poczytać ;) ).
    Może nie zdążysz z wniesieniem sprzeciwu.
    W każdym razie jest możliwość, że sprawa będzie z głowy. Koszt
    niewielki, wiec można zaryzykować.

    KG

  • 28. Data: 2005-02-20 15:32:59
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > poczytać ;) ).
    > Może nie zdążysz z wniesieniem sprzeciwu.
    > W każdym razie jest możliwość, że sprawa będzie z głowy. Koszt

    No taka logike moge z oporami przyjąć;) ...A czy wszystkie sprawy takie drobne
    z zakresu ruchu drogowego sa teraz załatwiane w trybie nakazowym? Czy to
    powszechna praktyka?

    Wiesiek