  • 1. Data: 2006-04-10 08:27:43
    Temat: Gwarancja na samochód
    Od: "pucy" <p...@w...pl>

    Kupiłem w czerwcu 2005 samochód w salonie firmy X, samochód kupiony jako
    nowy z gwarancją na rok czasu albo 100tys km. W dniu dzisiejszym dowiaduję
    się że kończy mi się gwarancja bo samochód był dopuszczony do ruchu w
    miesiącu marcu 2005 jako samochód demonstracyjny. Nikt przy zakupie mnie nie
    poinformował o tym że jest to samochód demonstracyjny i w umowie kupna też
    nie ma o tym żadnej wzmianki. Dostałem po du.... czy jest jakaś szansa żeby
    wymusić na sprzedawcy gwarancję na rok od daty zakupu w/w pojazdu.
    Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2006-04-10 08:39:27
    Temat: Re: Gwarancja na samochód
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "pucy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żadnej wzmianki. Dostałem po du.... czy jest jakaś szansa żeby wymusić na
    > sprzedawcy gwarancję na rok od daty zakupu w/w pojazdu.

    oprócz gwarancji masz niezgodność towaru z umową (jeśli kupwałeś nie na firme)
    oraz rękojmie

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-10 08:44:25
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    pucy napisał(a):
> [...]
    > nie ma o tym żadnej wzmianki. Dostałem po du.... czy jest jakaś szansa żeby
    > wymusić na sprzedawcy gwarancję na rok od daty zakupu w/w pojazdu.

    etam, zareklamuj samochód jako, że był niezgodny z umową, zażądaj
    wymiany na taki, za który zapłaciłeś, albo zażądaj obniżenia ceny. Jak
    nie będą chcieli, to możesz zażądać zwrotu kasy.

    sg

  • 4. Data: 2006-04-10 08:46:55
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu pucy porozsypywal nastepujace haczki:
    A co mowi o tym Twoja gwarancja?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-04-10 09:24:18
    Od: Schwester <j...@c...com>

    pucy napisał(a):
> [...]
    > nie ma o tym żadnej wzmianki. Dostałem po du.... czy jest jakaś szansa żeby
    > wymusić na sprzedawcy gwarancję na rok od daty zakupu w/w pojazdu.

    A jaki był przebieg gdy kupowałeś auto?

  • 6. Data: 2006-04-10 09:35:02
    Od: "pucy" <p...@w...pl>

    Samochód na firmę, przebieg 30km, na fakturze nowy, żadnych dodatkowych
    ustaleń ani zapisów właśnie się dowiedziałem że samochód powinien mieć 24
    m-ce gwarancji a nie jak mi dziś dzwonią 8. Karta pojazdu na mnie jako I
    właściciela.
    Pucy

  • 7. Data: 2006-04-10 12:04:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.04.2006 sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał/a:
    > etam, zareklamuj samochód jako, że był niezgodny z umową, zażądaj
    > wymiany na taki, za który zapłaciłeś, albo zażądaj obniżenia ceny. Jak
    > nie będą chcieli, to możesz zażądać zwrotu kasy.

    Może, ale pewnie mało skutecznie, bo samochód nabył na firmę.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2006-04-10 12:05:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.04.2006 pucy <p...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > nie ma o tym żadnej wzmianki. Dostałem po du.... czy jest jakaś szansa żeby
    > wymusić na sprzedawcy gwarancję na rok od daty zakupu w/w pojazdu.

    A gdzie masz napisane, że ta gwarancja to roczna? Jest jakiś dokument
    gwarancyjny?

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2006-04-10 12:50:05
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Może, ale pewnie mało skutecznie, bo samochód nabył na firmę.

    no fakt

  • 10. Data: 2006-04-10 12:50:35
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Może, ale pewnie mało skutecznie, bo samochód nabył na firmę.

    to może pozew przeciwko sprzedawcy o oszustwo ?