  • 1. Data: 2006-04-09 21:03:37
    Temat: wczasy pod gruszą?
    Od: "LOLO" <p...@W...PL>

    Prowadze mały sklep
    ja i pracownik
    ostatnio zaczal mnie wypytac o cos takiego jak wczasy pod gruszą
    - jesli weznie naraz cały urlop to musze mu wypłacic jakies pieniadze

    czy to prawda?
    czy to jest moja dobra wola? czy tez jest obowiazek?

    moze ktos mi dokladnie wyjasnić o co z tym chodzi

    Lol

  • 2. Data: 2006-04-09 22:53:14
    Temat: Re: wczasy pod grusza?
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl>

    Wlasciwe slowa kluczowe to "fundusz socjalny"

    http://www.gazetakadrowego.infor.pl/poradniki/132,76
    6,1,Jak-tworzyc-fundusz-socjalny--jak-prawidlowo-z-n
    iego-korzystac.html

  • 3. Data: 2006-04-11 21:13:12
    Temat: Re: wczasy pod gruszą?
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "LOLO" <p...@W...PL> napisał w wiadomości
    > Prowadze mały sklep
    > ja i pracownik

    <cyt>według stanu na dzień 1 stycznia danego roku zatrudniają co najmniej 20
    pracowników w przeliczeniu na pełne etaty.</cyt>
    Oczywiscie jak masz dobra wole to mozesz , ale nie musisz.

    K.