  • 1. Data: 2006-04-10 07:36:45
    Temat: Angla - prawo pobytu po porodzie
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Witam!

    Tak sytuacja: Ona Polka, On z Bangladeszu [Azja południowa] mieszkają w
    Angli Ona legalnie pracuje, On studiuje (wiza studencka ważna jeszcze rok)
    planują wziąć ślub, a w drodze jest dziecko.

    1. Czy dziecko urodzone na terenie Angli otrzyma automatycznie Angielskie
    obywatelstwo?
    2. Czy oboje rodzice dostaną automatycznie prawo stałego pobytu?

    Proszę o odpowiedź lub nakierowanie na jakieś przepisy. Za mało znam
    prawniczy angielski by samemu coś czytać. Szukałem materiałów po polsku, ale
    nic nie znalazłem.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 2. Data: 2006-04-10 12:47:24
    Temat: Re: Angla - prawo pobytu po porodzie
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik Winetoo napisał:
> [...]
    >
    > Proszę o odpowiedź lub nakierowanie na jakieś przepisy. Za mało znam
    > prawniczy angielski by samemu coś czytać. Szukałem materiałów po polsku,

    Może zapytaj na uk.legal i poproś żeby wytłumaczyli Ci prostym językiem :-)

    Czasem, żeby nieco się rozeznać, warto sięgnąć też do Wikipedii:
    http://en.wikipedia.org/wiki/British_citizenship

  • 3. Data: 2006-04-10 13:19:43
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "zbihniew" <z...@a...me> napisał w wiadomości

> [...]
    > :-)
    >
    > Czasem, żeby nieco się rozeznać, warto sięgnąć też do Wikipedii:

    Dzięki za link i nazwę grupy. Spytałem. Mam nadzieję, że zrozumiem odpowiedź
    (if any) :-)))

    Pozdrawiam
    Winetoo