  • 11. Data: 2006-04-10 14:08:31
    Temat: Re: Gwarancja na samochód
    Od: ...@...c

    Dnia Mon, 10 Apr 2006 20:04:31 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Może, ale pewnie mało skutecznie, bo samochód nabył na firmę.

    no to rękojmia.

    --
    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2006-04-10 17:53:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    ...@...c wrote:

    > no to rękojmia.

    Albo uchylenie się z powodu błędu, art. 84 kc.

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-04-10 22:45:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.04.2006 ...@...c <...@...c> napisał/a:

    > no to rękojmia.

    O ile nie wyłączono.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2006-04-10 22:52:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > to może pozew przeciwko sprzedawcy o oszustwo ?

    Przy oszustwie trzeba wykazać taki zamiar, co zwykle łatwe nie jest. Tu
    moim zdaniem istotne jest co ma w umowie, bo jeśli jest tam ta 12 m
    gwarancja (lub 100tyś) i nic więcej to to obowiązuje.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2006-04-11 21:07:20
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > A gdzie masz napisane, że ta gwarancja to roczna? Jest jakiś dokument
    > gwarancyjny?
    Jak pamietam to od wejscia do unii samochody maja 2 lata gwarancji bez
    limitu kilometrow...
    Sprawdz w federacji konsumenta.
    K.

  • 16. Data: 2006-04-11 22:25:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.04.2006 Krzysztof <o...@w...pl> napisał/a:
    > Jak pamietam to od wejscia do unii samochody maja 2 lata gwarancji bez
    > limitu kilometrow...
    > Sprawdz w federacji konsumenta.

    Mam sprawdzić czy ty pamiętasz?

    --