  • 1. Data: 2006-04-10 09:47:41
    Temat: Postępowanie cywilne
    Od: " Notif" <n...@W...gazeta.pl>

    Cześć,
    dostałem zawiadomienie od prokuratora o przekazaniu sprawy do sądu rej. w
    sprawie karnej. Ponieważ jestem stroną, która składała zawiad. o
    przestępstwie, chciałbym wnieść oskarżenie także z powództwa cywilnego.
    Kto ma być adresatem tego wniosku (czy po prostu sąd jako taki + sygnatura akt
    ?), i czy mogę go składać już teraz, czy czekać
    na pismo z sądu o przyjęciu sprawy i dopiero wtedy ??

    pozdrawiam
    Notif

  • 2. Data: 2006-04-10 14:19:29
    Temat: Re: Postępowanie cywilne
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    akt
    > ?), i czy mogę go składać już teraz, czy czekać
    > na pismo z sądu o przyjęciu sprawy i dopiero wtedy ??

    A jesteś w postępowaniu karnym pokrzywdzonym?

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2006-04-10 17:04:37
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Kaiser Souza <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > akt
    >

    > A jesteś w postępowaniu karnym pokrzywdzonym?

    Tak, jestem. Jeśli bym nie był, to bym nie składał zawiadomienia o popełnieniu
    przestępstwa (pisałem o tym wyżej) :),

    pozdrawiam
    Notif

  • 4. Data: 2006-04-10 17:17:32
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

    > Tak, jestem. Jeśli bym nie był, to bym nie składał zawiadomienia o
    popełnieniu
    > przestępstwa (pisałem o tym wyżej) :),

    Dobrze. Jeśli chcesz wnieść powództwo cywilne w tym postępowaniu karnym, to
    masz czas do rozpoczęcia przewodu na pierwszej rozprawie (art. 62 kpc).
    Najlepiej na piśmie do Sądu, który będzie rozpoznawał sprawę.

    pzdr
    mk

  • 5. Data: 2006-04-10 17:18:44
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

    art. 62 kpk oczywiście 'D

  • 6. Data: 2006-04-11 10:02:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak, jestem. Jeśli bym nie był, to bym nie składał zawiadomienia o popełnieniu
    > przestępstwa (pisałem o tym wyżej) :),

    przestepstwa moze zglaszac nie tylko osoba pokrzywdzona chyba ze sa
    scigane z oskarzenia prywatnego lub na wniosek osoby pokrzywdzonej.

    P.

  • 7. Data: 2006-04-11 10:22:30
    Od: " Notif" <n...@N...gazeta.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał(a):

    > przestepstwa moze zglaszac nie tylko osoba pokrzywdzona chyba ze sa
    > scigane z oskarzenia prywatnego lub na wniosek osoby pokrzywdzonej.

    Racja, nie pomyślałem o tym,

    pozdrawiam