  • 1. Data: 2004-03-16 21:55:23
    Temat: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    Witam
    właśnie sie dowiedziałem ze bliska mi osoba została zgwałcona, gwałt miał
    miejsce dawno bo prawie rok temu został dokonany na 16 letniej dziewczynie
    przez 17-18 letniego chłopaka. Gwałt nie został nigdzie zgłoszony. mam takie
    pytanie czy mozna jeszcze cos próbować zdziałać gdzieś to zgłośić, czy
    pozostaje zwykłe spuszczenie wpierdolu temu komuś????

    za udzielone informcje z góry dziekuję
    pozdrawiam -Magik

    P.S. przzepraszam za wulgaryzn

  • 2. Data: 2004-03-16 22:01:33
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@i...pl news:c37t5v$sgr$1@news.onet.pl

> [...]
    > zgłoszony. mam takie pytanie czy mozna jeszcze cos próbować zdziałać
    > gdzieś to zgłośić, czy pozostaje zwykłe spuszczenie wpierdolu temu

    Po pierwsze bardzo zle ze nie zglosila tego odrazu.

    Po drugie - jak najbardziej nalezy to zglosic. Policja nie koniecznie
    bedzie pomocna, trzeba sie nastawic na olewanie itd (nawet gdy trafisz na
    kompetentnego funkcjunariusza, to pewnie bedzie zapracowany itd) ale nie
    odpuszczajcie.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-03-16 22:06:02
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    > Po pierwsze bardzo zle ze nie zglosila tego odrazu.

    To samo jej powiedziałem , najgorsze jest to że rodzice też na 99% nie
    wiedzą

> [...]
    > kompetentnego funkcjunariusza, to pewnie bedzie zapracowany itd) ale nie

    czyli jest jeszcze jakaś szansa na prawne ukaranie sprawcy??? choćby
    minimalna , jest o co walczyć ????

  • 4. Data: 2004-03-16 22:08:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@i...pl news:c37tot$3lt$1@news.onet.pl

    > To samo jej powiedziałem , najgorsze jest to że rodzice też na 99% nie
    > wiedzą

    Duzy blad, lepiej naprawic pozno niz w cale.

    > czyli jest jeszcze jakaś szansa na prawne ukaranie sprawcy??? choćby
    > minimalna ,

    a czy sprawca jest znany?

    > jest o co walczyć ????

    przeczytaj jeszcze raz co napisales

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2004-03-16 22:14:29
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

    > a czy sprawca jest znany?

    > przeczytaj jeszcze raz co napisales

    sorki żle sie wyraziłem na pewno jest o co walczyc , chodziło mi o to czy
    jest szansa na ukaranie go nawet minimalna, czy to będzie tylko chodzenie
    tam i wykłócanie się a sprawa i tak trafi na półke..

    Sprawca jest znany tzn mozna go w każdej chwili zidentyfikować, mieszka w
    tym samym miescie co poszkodowana , i ona jest w stanie bez problemu go
    wskazać

    pozdrwiam

  • 6. Data: 2004-03-16 22:19:48
    Od: "grupy_dyskusyjne" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Magik" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To samo jej powiedziałem , najgorsze jest to że rodzice też na 99% nie
    > wiedzą

    > czyli jest jeszcze jakaś szansa na prawne ukaranie sprawcy??? choćby
    > minimalna , jest o co walczyć ????
    tak proponuje:
    1. zgłoszenie na policji
    2. pisemne zgłoszenie do prokuratury rejonowej prawdopodobieństwa
    popełnienia przestępstwa
    z art. 197 par 1 kodeksu karnego

    jest o co walczyc i należy!!!
    pzdr

  • 7. Data: 2004-03-16 22:20:40
    Od: "grupy_dyskusyjne" <e...@g...pl>

  • 8. Data: 2004-03-16 22:52:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Sprawca jest znany tzn mozna go w każdej chwili zidentyfikować, mieszka w
    > tym samym miescie co poszkodowana , i ona jest w stanie bez problemu go
    > wskazać

    A gdzie:

    - obdukcja?
    - wyniki badania pochwy na sperme?

    Na gebe chce go teraz oskarzac? W procesie poszlakowym? Smiech na sali.
    Trzeba bylo od razu a nie po roku dzialac.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 9. Data: 2004-03-17 00:04:31
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Magik napisał(a):
    > Gwałt nie został nigdzie zgłoszony. mam takie
    > pytanie czy mozna jeszcze cos próbować zdziałać gdzieś to zgłośić, czy
    > pozostaje zwykłe spuszczenie wpierdolu temu komuś????

    Od chwili, w ktorej DOWIEDZIALES sie o popelnionym przestepstwie, MASZ
    OBOWIAZEK zglosic to organom scigania (czyli policji). SQLwysyn (nota
    bene: zmien nick, bo za madrze sie na tej grupie wypowiadasz) dobrze ci
    mowil, bo o to beda pytali (jak nie policja, to prokurator - a jak nie
    prokurator, to w sadzie obronca oskarzonego z pewnoscia zapyta o
    obdukcje i badania spermy) - ale nie do konca dobrze ci doradzil. Jak
    nie wyjdzie z policja i prokuratura (a po takim czasie pewnie umorza
    postepowanie), zglos popelnienie przestepstwa bezposrednio do sadu.
    Proces na pewno bedzie poszlakowy, ale zazadaj badania bieglego
    psychiatry, psychologa i seksuologa (psychiczne slady gwaltu zostaja na
    cale zycie i DA SIE TO UDOWODNIC).

    Na twoim miejscu oskarzylabym rowniez rodzicow dziewczyny o brak opieki
    nad dzieckiem.... ale to juz zostawiam Twojemu sumieniu..
    pzdr
    A.

    P.S. Czy dziewczyna miala SKONCZONE 16 lat w momencie gwaltu?? To BARDZO
    wazne.
    A.

  • 10. Data: 2004-03-17 01:38:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@g...pl news:405795D4.AD2F791A@go2.pl

    > P.S. Czy dziewczyna miala SKONCZONE 16 lat w momencie gwaltu?? To BARDZO
    > wazne.
    > A.

    Granica wieku dla przestepswa pedofili - sciganego w PL z urzedu - chyba
    jednak jest 15 lat, nie 16?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )