  • 91. Data: 2004-03-18 17:31:59
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 18. marca 2004 13:51 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert.K.:

    > Rowniez przestrzegalbym przed ich dyskwalifikowani tylko z tego
    > powodu , ze do zlozenia wniosku doszlo w rok po przestepstwie.
    > wlasnie skonczylem uzasadniac wyrok , gdzie oskarzonemu wymierzono
    > kare 3 lat i 6 miesiecy pozbawienia wolnosci a ,,jedynym dowodem''
    > byly wlasnie zezania pokrzywdzonej.

    No to kurwa pięknie. Czyli teraz jeśli narażę się jakiejś babie, to ona
    pójdzie, powie ,,aresztujcie go, bo mnie zgwałcił'' i bez żadnych dowodów,
    wyłącznie na jej słowa, dostanę 4 lata? Bosko!

    > ,, Obdukcje'' w tym wypadku nie mialy
    > zadnego znaczenia . Wynikalo z nich tylko to , do stosunku doszlo - czemu
    > tak nawiasem mowiac oskarzony nie przeczyl .

    No czyli przynajmniej już było tyle więcej, ale nadal mi się to nie podoba.
    Prześpię się z jakąś laską i już ona mnie ma w garści?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 92. Data: 2004-03-18 17:34:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 18. marca 2004 17:58 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert.K.:

    > Poniewaz jej zeznania sa spojne , logiczne , ,konsekwentne i
    > kategoryczne.

    To ja kategorycznie twierdzę, że Robert K mnie zgwałcił. I będę się tego
    konsekwentnie trzymał.

  • 93. Data: 2004-03-18 17:36:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 18. marca 2004 17:50 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert.K.:

    > No to wyobraz sobie taka sytuacje :
    > Ide sobie noca ulica . Podchodzi do mnie noca dwoch
    > gosci i mowia : ,, Oddak kase bo dostaniesz w ryj''
    > Oddaje im pieniadze. Nastepnego dnia widze ich
    > przypadkowo na ulicy i zawiadamiam przejezdzajacy
    > patrol. Podjezdzamy do ,, idacych sobie spokojnie
    > ulica dwoch mezczyzn , ja ich wskazuje i....''
    > I co ? nic im nie grozi ? :)

    W świetle logiki nie powinno. W chorym prawie zapewne może.

  • 94. Data: 2004-03-18 17:37:45
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze co? zrobić
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Robert.K. napisał/a:
    >I co ? nic im nie grozi ? :)
    I wtedy sąd będzie musiał ocenić wiarygodność twoich i ich zeznań, oraz
    dodatkowe okoliczności - np. opinię o oskarżonych w środowisku, ich
    przeszłość etc.:-)
    W przypadku tematu wątku mamy do czynienia z paroma faktami:
    - autor podaje, że oskarżony cieszy się dobrą opinią, natomiast nie
    wiemy nic o dziewczynie;
    - fakt gwałtu został ujawniony po roku - może to zarówno świadczyć o
    reakcji dziewczyny na szok, jak i o kłamstwie (chłopak czynił wyrzuty
    dziewczynie o to, że nie jest dziewicą, to ona przedstawiła swój
    pierwszy raz jako gwałt);
    - okoliczności są dość złożone - dziewczyna była związana w jakiś sposób
    z podejrzanym ("znajomość"), w czasie której dochodziło do
    narkotyzowania się (dziewczyna zaprzecza o tym fakcie w stosunku do
    siebie jednak).

  • 95. Data: 2004-03-18 17:47:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    > r...@g...pl news:c3c083$hol$1@inews.gazeta.pl

    > Z ciekawosci - co jest w/g pl-prawa?

    IMHO to zależy, czy wlewano jej alkohol przemocą (na siłę) lub jakimś
    podstępem (albo był to alkohol 'wzmocniony' bez jej wiedzy). Jeśli piła
    sama z siebie - IMHO jej problem (mogła nie pić - mnie nikt nie namówi
    do picia ;), chociaż ktoś, kto wykorzystuje kogoś 'pod gazem' to zwykła
    szmata.

  • 96. Data: 2004-03-18 17:47:16
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Rafal 'Raf256' Maj napisał/a:
    >Wlasnie, jak wowczas sie postepuje? Badanie bieglych psychologow?
    To dotyczy przede wszystkim dzieci.
    Tutaj sąd oprze się przede wszystkim na opinii środowiskowej o obu
    stronach.
    I w tej konkretnej sprawie mamy do czynienia z sytuacją niekorzystną dla
    dziewczyny, bo sprawca cieszy się dobrą opinią (nie wiemy jaką
    dziewczyna, ale warto zauważyć, że rodzice tej dziewczyny byli przez nią
    oszukiwani co do jej trybu życia - opinii to nie poprawi). Poza tym
    czas, jaki upłynął od zdarzenia działa na niekorzyść dziewczyny.

    >Testy na wykrywaczu klamst maja w PL jakiekolwiek znaczenie czy nie sa
    >zadnym dowodem?
    Wariograf nie jest dowodem.

  • 97. Data: 2004-03-18 17:48:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert.K. wrote:

    > Zgadzam sie z Toba. Mowilem wyraznie , ze wszystko zalezy od konkretnej
    > sprawy. Zaprotestowalem tylko przeciwko , twierdzeniu ,, ze zeznania
    > pokrzywdzonej to zaden dowod '' , ,, ze konieczne sa obdukcje'',

    Czytaj uważniej, ciapulku - pisałem, że nie jest to 'dowód ostateczny'.

  • 98. Data: 2004-03-18 17:52:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > Mówisz, że słownie powiedzenie ,,on mnie zgwałcił'' niepoparte niczym ma
    > jakąkolwiek moc? To może namówię żonę, żeby tak zeznawała o kilku moich
    > wrogach?

    Mam dość tego tematu! Jest dla mnie taki bolesny - bo to Robert K. mnie
    zgwałcił! Buuu! Teraz macie go natychmiast skazać i uwięzić. A obdukcji
    się nie poddam i już - dość się nacierpiałem! Buuu!

    I co teraz? Robercik pójcie do kicia? Jest zeznanie, nic więcej nie jest
    potrzebne (wg. samego oskarżonego)... Hmm? Więc jak? Zmienisz zdanie,
    czy dobrowolnie poddasz się karze, Robercik?

  • 99. Data: 2004-03-18 17:54:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert.K. wrote:

> [...]
    > przypadkowo na ulicy i zawiadamiam przejezdzajacy
    > patrol. Podjezdzamy do ,, idacych sobie spokojnie
    > ulica dwoch mezczyzn , ja ich wskazuje i....''

    A masz jakieś dowody? Świadków? Nagrania? Chociażby ślady pobicia?
    Cokolwiek, żeby poprzeć swoje rewelacje?

    No, chyba że jesteś cyborgiem i wszystko, co widzisz i słyszysz masz
    nagrywane na wbudowanym magnetowidzie. Ciekawe, gdzie sobie wsadzasz
    kasety...

  • 100. Data: 2004-03-18 18:04:22
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:irnj50lg6te71ee7d77alerdqdqepsd1pk@4ax.com...

    > Wariograf nie jest dowodem.

    Temat na dluzsza dyskusje zwlaszcza w kontekscie
    znowelizowaneg kpk ( np. 192 a § 2 lub art 199 a ).
    Wyjasnic nalezy , ze nie jest dowod z wariografu (poligrafu)
    lecz z opinii bieglego .
    Pozdr