  • 11. Data: 2004-03-17 01:40:16
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@r...com news:Xns94AF1AE86F619raf256com@213.180.128.20

    > c...@g...pl news:405795D4.AD2F791A@go2.pl
    > Granica wieku dla przestepswa pedofili - sciganego w PL z urzedu - chyba
    > jednak jest 15 lat, nie 16?

    ...tzn ze podchodzi to pod ten artykul gdy nie ma zaczetych 16 lat, ale
    moze sie myle - ma ktos podstawe prawna pod reka?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 12. Data: 2004-03-17 01:40:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Magik wrote:
    > Witam
    > właśnie sie dowiedziałem ze bliska mi osoba została zgwałcona, gwałt miał
    > miejsce dawno bo prawie rok temu został dokonany na 16 letniej dziewczynie
    > przez 17-18 letniego chłopaka. Gwałt nie został nigdzie zgłoszony. mam takie
    > pytanie czy mozna jeszcze cos próbować zdziałać gdzieś to zgłośić, czy

    Teoretycznie można - do przedawnienia jeszcze bardzo daleko.

    W praktyce - jak to można udowodnić? Po roku obdukcji nie zrobisz,
    śladów biologicznych nie pobierzesz. Zostają tylko zeznania. Tylko ile
    one są warte? Ja też mogę nagle polecieć na policję i twierdzić, że rok
    temu sąsiad mnei zgwałcił - i co, to on ma się tłumaczyć, że nie jest
    wielbłądem? (inna sprawa, że bydlak z niego jest, ale z inego powodu)

    Są jacyś świadkowie? Inne ofiary? Może choć zna jakieś jego intymne
    szczegóły (znamiona na przykład) których nie miała okazji poznać inaczej
    (na basenie np.)?

    Bo jak nie ma dowodów - to kicha.

    Ewentualnie - może spróbować jakieś prowokacji? I nagrać go przez jakąś
    'pluskwę'? Tylko tym to się jeśli już to jakiś prywatny detektyw mógłby
    raczej fachowo zająć, doradzić - i nie za darmo. Państwowa policja
    prawdopodobnie 'nie ma środków'.

    > pozostaje zwykłe spuszczenie wpierdolu temu komuś????

    ...i potem pójdziesz siedzieć za napad i pobicie osoby (z formalnego
    punktu widzenia) niewinnej? Warto?

  • 13. Data: 2004-03-17 01:49:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@i...pl news:c37t5v$sgr$1@news.onet.pl

    > czy pozostaje zwykłe spuszczenie wpierdolu temu komuś????

    Tak przy okazji, nie mowie ze mam powody sadzic aby tak bylo tutaj, ale -
    chyba warto brac pod uwage wszystkie mozliwosci.

    Na przyklad jakas naprawde wredna kobieta mogla by komus na zlosc takie
    rzeczy mowic znajomym wlasnie aby mu spuscili manto.

    Pewnie tak nie jest w tej sytuacji - ale nie zmienia to faktu ze przed
    takim krokiem trzeba by dokladnie i osobiscie sprawdzic o co chodzi, co
    zreszta mozna polaczyc z pomyslem pluskwy i/lub wynajecia dodatkowo
    specjalisty.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-03-17 03:44:36
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > A gdzie:
    >
    > - obdukcja?
    > - wyniki badania pochwy na sperme?
    >

    > Na gebe chce go teraz oskarzac? W procesie poszlakowym? Smiech na sali.
    > Trzeba bylo od razu a nie po roku dzialac.

    Można by ewntualnie pomyśleć nad usadzeniem kolesia kolesia przez przyznanie
    się zarejestrowane na czymś co można odtworzyć. Nie wiem jakieś inne ślady.
    Jest nikła szansa na osądzenie skurwysyna.

  • 15. Data: 2004-03-17 03:46:28
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "A.S." <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko sprawcy nie da się udowodnić. Zakładając brak świadków dodatkowo
    wróżę
    > odpowiedzialność dziewczyny z art.234KK (fałszywe oskarżenie).

    Chyba żeby podpuścić sprawcę aby się przyznał i to zarejestrować.

  • 16. Data: 2004-03-17 03:50:13
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Magik" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i się od niej odwrócił , więc mozna powiedziec że jest świadek bo zostało
    > powiedziane kilka dni po gwałcie ,a ale czy nie będzie krył kolegi???
    >
    > jest jeszcze jedna kwestia o której nie wspomniałem bo nie wiem czy jest
    ona
    > istotna z tego co sie dowiedziałem to podczas ich znajomości ćpali obaj
    > chłopacy , ona nie brała. , nie wiem czy podczas gwałtu nie był nacpany.
    >
    > detektyw?? no w sumie możnaby ale ile takie usługi moga kosztować??? no
    tak
    > około ?? płacci sie za konkretną sprawę za dzień za godzinę???

    Koleś może byc oskarżony o nieudzielenie pomocy więc na rękę bedzie mu
    fałszowanie całej sprawy.

  • 17. Data: 2004-03-17 06:42:10
    Od: "Magik" <w...@i...pl>

[...]

    z tego co mi powiedziała to gwałciciel i jej kolega byli dobrymi kumplami i
    ona powiedziała o tym swojemu koledze żeby jakoś zareagował a ten ją wyśmiał
    i się od niej odwrócił , więc mozna powiedziec że jest świadek bo zostało to

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2004-03-17 07:53:18
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 19. Data: 2004-03-17 08:01:11
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Magik:

    > detektyw?? no w sumie możnaby ale ile takie usługi moga kosztować??? no
    > tak około ?? płacci sie za konkretną sprawę za dzień za godzinę???

    w M jak Milosc pewna Pani placi 500 zl za dzien :D

    --
    PC

  • 20. Data: 2004-03-17 08:17:13
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    > w M jak Milosc pewna Pani placi 500 zl za dzien :D
    >
    > --
    > PC

    galis